Optymalizacja efektywności pasywnego amortyzatora samochodowego poprzez obniżenie: masy rury zewnętrznej, tarcia komponentów wewnętrznych oraz drgań zaworu wzbudzanych przepływami medium hydraulicznego


Numer umowy POIR.01.02.00-00-0305/16
Rodzaj projektu Pogram Operacyjny Inteligentny Rozwój
Jednostka finansująca Fundusze Europejskie


Publikacje pracowników PK powstałe w ramach projektu: 1

Sikora, Marian; Gołdasz, Janusz
Root cause analysis of rattle noise in twin-tube vehicle dampers
Typ: artykuł w czasopiśmie
Seria/Czasopismo: Proceedings of the Institution of Mechanical Engineers, Part D: Journal of Automobile Engineering
Data wydania: 2022
ISSN: 0954-4070
Lista MNiSW/MEiN: tak
Punktacja czasopisma: 70
Impact Factor: 1.7
Publikacja indeksowana w Web of Science: tak
Publikacja indeksowana w bazie Scopus: tak




© 2009 - 2024 Biblioteka Politechniki Krakowskiej
http://www.biblos.pk.edu.pl/