Wyszukiwanie:
|
|
Sortowanie:
|
|
|
Bibliografia Publikacji Pracowników PK (50021) | Inne bazy bibliograficzne (15019) Architektura i Sztuka Krakowa (2298) | Historia i Ludzie PK – baza w przygotowaniu (0) | Konferencje Krynickie - Referaty (7776) LXVII Konferencja Naukowa, 2022 (41) | LXVI Konferencja Naukowa, 2020 (67) | LXV Konferencja Naukowa, 2019 (58) | LXIV Konferencja Naukowa, 2018 (139) | LXIII Konferencja Naukowa, 2017 (136) | LXII Konferencja Naukowa, 2016 (150) | LXI Konferencja Naukowa, 2015 (145) | LX Konferencja Naukowa, 2014 (190) | LIX Konferencja Naukowa, 2013 (110) | LVIII Konferencja Naukowa, 2012 (168) | LVII Konferencja Naukowa, 2011 (111) | LVI Konferencja Naukowa, 2010 (130) | LV Konferencja Naukowa, 2009 (108) | LIV Konferencja Naukowa, 2008 (161) | LIII Konferencja Naukowa, 2007 (161) | LII Konferencja Naukowa, 2006 (123) | LI Konferencja Naukowa, 2005 (113) | L Konferencja Naukowa, 2004 (165) | XLIX Konferencja Naukowa, 2003 (125) | XLVIII Konferencja Naukowa, 2002 (137) | XLVII Konferencja Naukowa, 2001 (154) | XLVI Konferencja Naukowa, 2000 (140) | XLV Konferencja Naukowa, 1999 (161) | XLIV Konferencja Naukowa, 1998 (140) | XLIII Konferencja Naukowa, 1997 (153) | XLII Konferencja Naukowa, 1996 (164) | XLI Konferencja Naukowa, 1995 (173) | XL Konferencja Naukowa, 1994 (151) | XXXIX Konferencja Naukowa, 1993 (148) | XXXVIII Konferencja Naukowa, 1992 (117) | XXXVII Konferencja Naukowa, 1991 (125) | XXXVI Konferencja Naukowa, 1990 (109) | XXXV Konferencja Naukowa, 1989 (150) | XXXIV Konferencja Naukowa, 1988 (177) | XXXIII Konferencja Naukowa, 1987 (195) | XXXII Konferencja Naukowa, 1986 (190) | XXXI Konferencja Naukowa, 1985 (180) | XXX Konferencja Naukowa, 1984 (143) | XXIX Konferencja Naukowa, 1983 (141) | XXVIII Konferencja Naukowa, 1982 (120) | XXVII Konferencja Naukowa, 1981 (160) | XXVI Konferencja Naukowa, 1980 (169) | XXV Konferencja Naukowa, 1979 (177) | XXIV Konferencja Naukowa, 1978 (143) | XXIII Konferencja Naukowa, 1977 (120) | XXII Konferencja Naukowa, 1976 (143) | XXI Konferencja Naukowa, 1975 (132) | XX Konferencja Naukowa, 1974 (151) | XIX Konferencja Naukowa, 1973 (131) | XVIII Konferencja Naukowa, 1972 (112) | XVII Konferencja Naukowa, 1971 (120) | XVI Konferencja Naukowa, 1970 (116) | XV Konferencja Naukowa, 1969 (75) | XIV Konferencja Naukowa, 1968 (114) | XIII Konferencja Naukowa, 1967 (100) | XII Konferencja Naukowa, 1966 (106) | XI Konferencja Naukowa, 1965 (81) |
| Niepublikowane prace naukowe pracowników PK (1994-2012) (4941) |
|
Typy zasobów
Jednostki PK
Tematyka bazy Historia i Ludzie PK
Opcje
|
Wariant tytułu | | Przegląd prac badawczych i testów mostów kolejowych prowadzonych przez TTCI | Opublikowane w | | Inżynieria kolejowa – szanse i wyzwania Railway engineering – opportunities and challenges | Zakres stron | | 239-261 | Język | | polski | Miejsce wydania | | Kraków | Wydawca | | Politechnika Krakowska im. Tadeusza Kościuszki | Data wydania | | 2018 | ISBN | | 978-83-909811-5-4 | Nazwa konferencji | | Konferencja Naukowa Komitetu Inżynierii Lądowej i Wodnej PAN oraz Komitetu Nauki PZITB | Numer konferencji | | LXIV | Miejsce konferencji | | Krynica Zdrój | Data konferencji | | 2018 |
Abstrakt | | The main Bridge Research program conducted by Transportation Technology Center, Inc. (TTCI) is performed at the Facility for Accelerated Service Testing (FAST), located at the Transportation Technology ... więcejThe main Bridge Research program conducted by Transportation Technology Center, Inc. (TTCI) is performed at the Facility for Accelerated Service Testing (FAST), located at the Transportation Technology Center (TTC) near Pueblo, Colorado. The first open deck steel bridge was installed on the High Tonnage Loop (HTL) at the FAST, at TTC in 1997. Currently, TTCI is testing five riveted steel deck plate girder (DPG) railway bridge spans for fatigue and safe service life performance and two concrete spans. Other bridge related testing that is ongoing on FAST are tests of bridge deck components, open deck bridge ties, deck fastening systems, and bridge approach issues.
The Bridge Research program implemented by TTCI is also supported by other test sites. The Bridge Deflection Test Facility (BDTF) located at TTC is investigating the feasibility of using vehicle-based (onboard) systems to detect bridge impairments. Many tests are performed in revenue service, for example, in Virginia additional DPG bridges are being tested, and in Colorado, long truss spans are being used to test the effect of short railcars on bridges. TTCI continues to evaluate the conditions of hybrid composite bridge spans taht were first evaluated at FAST and are now being used in revenue service. This paper provides an overview of the recent bridge research conducted by TTCI and funded by the Association of America Railroads' under the Strategic Research Initiatives Program.
Główny Program Badawczy Mostów Kolejowych prowadzony przez Transportation Technology Center, INC. (TTCI) jest realizowany w Facility for Accelerated Service Testing (FAST), zlokalizowanego w Transportation ... więcejGłówny Program Badawczy Mostów Kolejowych prowadzony przez Transportation Technology Center, INC. (TTCI) jest realizowany w Facility for Accelerated Service Testing (FAST), zlokalizowanego w Transportation Technology Center (TTC) w pobliżu Pueblo w stanie Kolorado. Pierwszy stalowy most z nawierzchnią bezpodsypkową został zainstalowany na High Tonnage Loop (HTL) na FAST, w TTC w 1997 roku. Obecnie TTCI prowadzi badania zmęczeniowe pięciu nitowanych przęseł mostowych ze stalowymi dźwigarami blachnicowymi (DPG) w celu wydłużenia bezpiecznego ich użytkowania oraz dwa przęsła betonowe. Inne testy związane z mostami, które są realizowane na FAST, to testy elementów nawierzchni mostowej, alternatywnych mostownic, nowych systemów mocowania na mostach z nawierzchnią bezpodsypkową, oraz rozwiązań technicznych stosowanych w strefie przejściowej pomiędzy nawierzchnią torową na szlaku i nawierzchnią na konstrukcji mostowej.
Program Badawczy Mostów Kolejowych prowadzony przez TTCI realizowany jest także na innych obiektach mostowych zlokalizowanych poza FAST. Stanowisko badawcze do testowania ugięcia mostu BDTF (ang. Bridge Deflection Test Facility) znajduje się TTC i służy do badania możliwości wykorzystywania systemów pomiaru geometrii toru montowanych na pojazdach kolejowych do wykrywania uszkodzeń mostów. Wiele innych testów przeprowadzanych jest na mostach, które są obecnie w eksploatacji, na przykład w stanie Wirginia testowano dodatkowe mosty DPG, a w stanie Kolorado testowano mosty kratowe, aby ocenić wpływ krótkich wagonów na mosty. TTCI kontynuuje monitorowanie hybrydowych mostów kompozytowych (HBC), które były testowane po raz pierwszy na FAST, a obecnie są w eksploatacji. Niniejszy dokument zawiera przegląd obecnych testów mostów przeprowadzonych przez TTCI i finansowanych przez Association of American Railroads' (AAR) w ramach Strategic Research Initiatives (SRI) program. | Słowa kluczowe | | railway bridge testing, hybrid composite bridge, open deck steel bridge, truss spans, onboard detecting systems
testowanie mostów kolejowych, hybrydowy most kompozytowy, most z nawierzchnią bezpodsypkową, mosty kratowe, systemy pomiarowe |
Link do katalogu Biblioteki PK | | przejdź | Kolekcja | | |
|