Wyszukiwanie:
tytuł, autor
wszędzie

Sortowanie:


Bibliografia Publikacji Pracowników PK (50021)
    Książki (7575)
    Artykuły i czasopisma (22907)
    Materiały konferencyjne (22155)
    Rozprawy doktorskie (1276)
    Opublikowane recenzje (87)
    Inne publikacje w portalach i serwisach internetowych (163)
Inne bazy bibliograficzne (15019)
    Architektura i Sztuka Krakowa (2298)
    Historia i Ludzie PK – baza w przygotowaniu (0)
    Konferencje Krynickie - Referaty (7776)
    Niepublikowane prace naukowe pracowników PK (1994-2012) (4941)


Jednostki PK

Opcje

Sołkowski, Juliusz

Wpływ sztywności górnej warstwy podtorza na oddziaływania dynamiczne pojazd-tor

typ: materiały konferencyjne w czasopiśmie

 

Forma publikacji referat/artykuł
Wariant tytułu Influence of the subgrade stiffness on the dynamic wheel-rail interaction
Seria/Czasopismo Zeszyty Naukowo-Techniczne Oddziału Stowarzyszenia Inżynierów i Techników Komunikacji w Krakowie. Seria: Materiały Konferencyjne
Data wydania 2010
Język polski
Numeracja Nr 95, z. 154
Zakres stron 517-531
Oznaczenie ilustracji rys., tab.
Bibliografia (liczba pozycji) 11
ISSN 1231-9171
Nazwa konferencji Nowoczesne technologie i systemy zarządzania w kolejnictwie
Miejsce konferencji Zakopane, Polska
Data konferencji 1-3.12.2010
Charakter pracy publikacja naukowa
Rodzaj publikacji oryginalny artykuł naukowy (original article)
Publikacja recenzowana tak
Opis bibliograficzny
Wpływ sztywności górnej warstwy podtorza na oddziaływania dynamiczne pojazd-tor / Juliusz Sołkowski // Zeszyty Naukowo-Techniczne Oddziału Stowarzyszenia Inżynierów i Techników Komunikacji w Krakowie. ... więcej

tematyka
Słowa kluczowe nawierzchnia podsypkowa, strefa przejściowa, sztywność nawierzchni, sztywność podtorza

ballasted track, track transition, track stiffness, subgrade stiffness
Abstrakt
W artykule przedstawiono pewne „inżynierskie” podejście do zagadnień związanych z wpływem jaki posiada sztywność podtorza na oddziaływania koło-szyna. Do analizy przyjęto uproszczoną wersję ... więcej

In the paper, an „engineering approach” to the problems related to the influence of the subgrade stiffness on the wheel-rail force has been presented. To analyze the problems, a simplified model of ... więcej

dodatkowe informacje
Publikacja w Open Access (OA) nie

odnośniki





© 2009 - 2024 Biblioteka Politechniki Krakowskiej
http://www.biblos.pk.edu.pl/