Wyszukiwanie:
tytuł, autor
wszędzie

Sortowanie:


Bibliografia Publikacji Pracowników PK (45008)
    Książki (7328)
    Artykuły i czasopisma (20355)
    Materiały konferencyjne (22618)
    Rozprawy doktorskie (1173)
    Opublikowane recenzje (87)
    Inne publikacje w portalach i serwisach internetowych (98)
Inne bazy bibliograficzne (14798)
    Architektura i Sztuka Krakowa (2185)
    Historia i Ludzie PK – baza w przygotowaniu (2)
    Konferencje Krynickie - Referaty (7666)
    Niepublikowane prace naukowe pracowników PK (1994-2012) (4941)


Jednostki PK

Opcje

Cisek, Jerzy

New idea of lean homogeneous gasoline combustion through ignition by diesel fuel injection

typ: materiały konferencyjne w czasopiśmie

 

Forma publikacji referat/artykuł
Seria/Czasopismo Technológ
Data wydania 2011
Język angielski
Numeracja R. 3, Nr 3
Typ nośnika CD
Liczba stron 14
Oznaczenia ref./art. Cisek Jerzy.pdf
Oznaczenie ilustracji wykr.
Bibliografia (na str.) 13-14
Bibliografia (liczba pozycji) 14
Oznaczenie streszczenia Abstr.
ISSN 1337-8996
Uwagi Streszcz. pol. ref. w drukowanej części czasop., s. 42
Tyt. numeru: KOKA 2011 : XLII. International Scientific Conference [of the Czech and Slovak Universities Departments and Institutions Dealing with the Research of Combustion Engines, Žilina, Slovakia, 8-9.09.2011]
Nazwa konferencji KOKA 2011 : XLII. International Scientific Conference of the Czech and Slovak Universities Departments and Institutions Dealing with the Research of Combustion Engines
Miejsce konferencji Žilina, Slovakia
Data konferencji 8-9.09.2011
Charakter pracy publikacja naukowa
Rodzaj publikacji oryginalny artykuł naukowy (original article)
Publikacja recenzowana tak
Opis bibliograficzny
New idea of lean homogeneous gasoline combustion through ignition by diesel fuel injection / Jerzy Cisek // Technológ [Dokument elektroniczny]. – Dysk optyczny CD. – 2011, R. 3, Nr 3, 14 s. : wykr. ... więcej

tematyka
Słowa kluczowe dual fuel engine, lean homogeneous gasoline combustion
Abstrakt
The main goal of the research presented in this article was to gain knowledge on the ignition process, by means of diesel fuel injection, and lean homogeneous combustion process. In a practical sense this ... więcej

dodatkowe informacje
Afiliacja publikacji/Instytut PK Katedra Pojazdów Samochodowych [M-4]
Wydział Mechaniczny [M]
Afiliacja PK – inf. na publikacji tak

odnośniki
Opinie użytkowników
brak opiniiDodaj opinię






© 2009 - 2020 Biblioteka Politechniki Krakowskiej http://www.biblos.pk.edu.pl/