Wyszukiwanie:
tytuł, autor
wszędzie

Sortowanie:


Bibliografia Publikacji Pracowników PK (50021)
    Książki (7575)
    Artykuły i czasopisma (22907)
    Materiały konferencyjne (22155)
    Rozprawy doktorskie (1276)
    Opublikowane recenzje (87)
    Inne publikacje w portalach i serwisach internetowych (163)
Inne bazy bibliograficzne (15019)
    Architektura i Sztuka Krakowa (2298)
    Historia i Ludzie PK – baza w przygotowaniu (0)
    Konferencje Krynickie - Referaty (7776)
    Niepublikowane prace naukowe pracowników PK (1994-2012) (4941)


Jednostki PK

Opcje

Bauer, Marek

Simulation of the influence of increased speed limit and densification of stations on travel time based on the example of the first metro line in Warsaw

typ: materiały konferencyjne w książce

 

Forma publikacji referat/rozdział w monografii
Tytuł źródła SIMUL 2015 : the Seventh International Conference on Advances in System Simulation, November 15 - 20, 2015, Barcelona, Spain
Redaktor źródła Helle, Philipp; Freire, Mario
Miejsce wydania [S.l.]
Wydawca IARIA
Data wydania 2015
Język angielski
Seria/Czasopismo SIMUL ... the ... International Conference on Advances in System Simulation
ISSN serii 2308-4537
Typ nośnika online
Zakres stron 24-30
Oznaczenie ilustracji tab., wykr.
Bibliografia (na str.) 30
Bibliografia (liczba pozycji) 18
Oznaczenie streszczenia Abstr.
ISBN 978-1-61208-442-8
Nazwa konferencji SIMUL 2015 : 7th International Conference on Advances in System Simulation
Miejsce konferencji Barcelona, Spain
Data konferencji 15-20.11.2015
Charakter pracy publikacja naukowa
Publikacja recenzowana tak
Opis bibliograficzny
Simulation of the influence of increased speed limit and densification of stations on travel time based on the example of the first metro line in Warsaw / Marek Bauer // W: SIMUL 2015 : the Seventh International ... więcej

tematyka
Słowa kluczowe metro, traffic simulation, travel time
Abstrakt
The author's original model for travel time of metro trains is presented in this paper. The presented model is assumed to be an instrument for estimation of reliable travel times of metro trains in macro ... więcej

punktacja i wskaźniki
Liczba arkuszy 0.5

dodatkowe informacje
Publikacja w Open Access (OA) tak

odnośniki
Link do publikacji w Digital Library ThinkMind  
Kolekcja
Materiały konferencyjne w książce
Materiały konferencyjne /






© 2009 - 2024 Biblioteka Politechniki Krakowskiej
http://www.biblos.pk.edu.pl/