Wyszukiwanie:
|
|
Sortowanie:
|
|
|
Bibliografia Publikacji Pracowników PK (50021) | Inne bazy bibliograficzne (15019) Architektura i Sztuka Krakowa (2298) | Historia i Ludzie PK – baza w przygotowaniu (0) | Konferencje Krynickie - Referaty (7776) LXVII Konferencja Naukowa, 2022 (41) | LXVI Konferencja Naukowa, 2020 (67) | LXV Konferencja Naukowa, 2019 (58) | LXIV Konferencja Naukowa, 2018 (139) | LXIII Konferencja Naukowa, 2017 (136) | LXII Konferencja Naukowa, 2016 (150) | LXI Konferencja Naukowa, 2015 (145) | LX Konferencja Naukowa, 2014 (190) | LIX Konferencja Naukowa, 2013 (110) | LVIII Konferencja Naukowa, 2012 (168) | LVII Konferencja Naukowa, 2011 (111) | LVI Konferencja Naukowa, 2010 (130) | LV Konferencja Naukowa, 2009 (108) | LIV Konferencja Naukowa, 2008 (161) | LIII Konferencja Naukowa, 2007 (161) | LII Konferencja Naukowa, 2006 (123) | LI Konferencja Naukowa, 2005 (113) | L Konferencja Naukowa, 2004 (165) | XLIX Konferencja Naukowa, 2003 (125) | XLVIII Konferencja Naukowa, 2002 (137) | XLVII Konferencja Naukowa, 2001 (154) | XLVI Konferencja Naukowa, 2000 (140) | XLV Konferencja Naukowa, 1999 (161) | XLIV Konferencja Naukowa, 1998 (140) | XLIII Konferencja Naukowa, 1997 (153) | XLII Konferencja Naukowa, 1996 (164) | XLI Konferencja Naukowa, 1995 (173) | XL Konferencja Naukowa, 1994 (151) | XXXIX Konferencja Naukowa, 1993 (148) | XXXVIII Konferencja Naukowa, 1992 (117) | XXXVII Konferencja Naukowa, 1991 (125) | XXXVI Konferencja Naukowa, 1990 (109) | XXXV Konferencja Naukowa, 1989 (150) | XXXIV Konferencja Naukowa, 1988 (177) | XXXIII Konferencja Naukowa, 1987 (195) | XXXII Konferencja Naukowa, 1986 (190) | XXXI Konferencja Naukowa, 1985 (180) | XXX Konferencja Naukowa, 1984 (143) | XXIX Konferencja Naukowa, 1983 (141) | XXVIII Konferencja Naukowa, 1982 (120) | XXVII Konferencja Naukowa, 1981 (160) | XXVI Konferencja Naukowa, 1980 (169) | XXV Konferencja Naukowa, 1979 (177) | XXIV Konferencja Naukowa, 1978 (143) | XXIII Konferencja Naukowa, 1977 (120) | XXII Konferencja Naukowa, 1976 (143) | XXI Konferencja Naukowa, 1975 (132) | XX Konferencja Naukowa, 1974 (151) | XIX Konferencja Naukowa, 1973 (131) | XVIII Konferencja Naukowa, 1972 (112) | XVII Konferencja Naukowa, 1971 (120) | XVI Konferencja Naukowa, 1970 (116) | XV Konferencja Naukowa, 1969 (75) | XIV Konferencja Naukowa, 1968 (114) | XIII Konferencja Naukowa, 1967 (100) | XII Konferencja Naukowa, 1966 (106) | XI Konferencja Naukowa, 1965 (81) |
| Niepublikowane prace naukowe pracowników PK (1994-2012) (4941) |
|
Jednostki PK
Opcje
| | Pilecka, Elżbieta; Rypel, Damian Analiza stateczności wiaduktu kolejowego na planowanej linii nr 622 Podłęże-Szczyrzyc w aspekcie zagrożenia osuwiskowego typ: materiały konferencyjne w czasopiśmie |
|
|
|
Forma publikacji | | referat/artykuł | Wariant tytułu | | Stability analysis of railway viaduct on planned line 622 Podłęże-Szczyrzyc-Tymbark in terms of landslide | Seria/Czasopismo | | Zeszyty Naukowo-Techniczne Oddziału Stowarzyszenia Inżynierów i Techników Komunikacji w Krakowie | Data wydania | | 2016 | Język | | polski | Numeracja | | Nr 2 (109) | Zakres stron | | 125-136 | Oznaczenie ilustracji | | rys., tab., wykr. | Bibliografia (na str.) | | 136 | Bibliografia (liczba pozycji) | | 3 | Oznaczenie streszczenia | | Streszcz. pol., Summ. s. 253 | ISSN | | 1231-9155 | Uwagi | | W tyt. pol. Podłęże-Szczyrzyc, w tyt. ang. i tekście Podłęże-Szczyrzyc-Tymbark Tyt. numeru: Nowoczesne technologie i systemy zarządzania w transporcie szynowym. Część I: Droga kolejowa = Modern technologies and anagement systems for rail transport. Part I: Railway track Błąd w tyt. numeru: anagement zamiast management | Nazwa konferencji | | Nowoczesne Technologie i Systemy Zarządzania w Transporcie Szynowym | Miejsce konferencji | | Zakopane, Polska | Data konferencji | | 30.11.-2.12.2016 | Charakter pracy | | publikacja naukowa | Rodzaj publikacji | | oryginalny artykuł naukowy (original article) | Publikacja recenzowana | | tak | Opis bibliograficzny | | Analiza stateczności wiaduktu kolejowego na planowanej linii nr 622 Podłęże-Szczyrzyc w aspekcie zagrożenia osuwiskowego / Elżbieta Pilecka, Damian Rypel // Zeszyty Naukowo-Techniczne Stowarzyszenia ... więcejAnaliza stateczności wiaduktu kolejowego na planowanej linii nr 622 Podłęże-Szczyrzyc w aspekcie zagrożenia osuwiskowego / Elżbieta Pilecka, Damian Rypel // Zeszyty Naukowo-Techniczne Stowarzyszenia Inżynierów i Techników Komunikacji Rzeczpospolitej Polskiej, Oddział w Krakowie. Seria: Materiały Konferencyjne = Research and Technical Papers of Polish Association for Transportation Engineers in Cracow. Series: Proceedings. – 2016, Nr 2 (109), s. 125-136 : rys., tab., wykr. – Bibliogr. 3 poz., Streszcz. pol., Summ. s. 253. – Tyt. streszcz.: Stability analysis of railway viaduct on planned line 622 Podłęże-Szczyrzyc-Tymbark in terms of landslide. – W tyt. pol. Podłęże-Szczyrzyc, w tyt. ang. i tekście Podłęże-Szczyrzyc-Tymbark. – Tyt. numeru: Nowoczesne technologie i systemy zarządzania w transporcie szynowym. Część I: Droga kolejowa = Modern technologies and anagement systems for rail transport. Part I: Railway track. – Błąd w tyt. numeru: anagement zamiast management. – Mat. konf.: Nowoczesne Technologie i Systemy Zarządzania w Transporcie Szynowym, Zakopane, Polska, 30.11.-2.12.2016. – ISSN 1231-9155 |
Słowa kluczowe | | wiadukt kolejowy, osuwisko, analiza stateczności
viaduct, landslide, stability analysis | Abstrakt | | W artykule dokonano analizy numerycznej osuwiska znajdującego się w ciągu planowanej linii kolejowej nr 622 Podłęże-Szczyrzyc. W rozpatrywanej lokalizacji posadowiony będzie przyczółek wiaduktu ... więcejW artykule dokonano analizy numerycznej osuwiska znajdującego się w ciągu planowanej linii kolejowej nr 622 Podłęże-Szczyrzyc. W rozpatrywanej lokalizacji posadowiony będzie przyczółek wiaduktu kolejowego. Na podstawie przekrojów geologiczno-inżynierskich oraz rzeczywistego ukształtowania terenu, w programie Midas GTS NX wygenerowano trójwymiarowe modele osuwisk, które zostały obciążone (uwzględnione zostało obciążenie taborem i ciężarem konstrukcji wiaduktu). Ze względu na wczesną fazę projektu, konieczne było wstępne zaprojektowanie konstrukcji wiaduktu. Przeanalizowano stateczność w warunkach suchych i nawodnionych, dzięki czemu określono ryzyko wystąpienia ruchów osuwiskowych. Zaproponowano również odpowiednie wzmocnienie gruntu.
Numerical analysis of landslide has been presented in this paper. The landslide is located in planned line 622 Podleze-Szczyrzyc-Tymbark in the place where the abutment of new viaduct will be build. Three-dimensional ... więcejNumerical analysis of landslide has been presented in this paper. The landslide is located in planned line 622 Podleze-Szczyrzyc-Tymbark in the place where the abutment of new viaduct will be build. Three-dimensional models of landslides, which were loaded by dead weight of the railway viaduct and rolling stock load, were generated using the Midas GTS NX programme. Due to the early stage of the project it was necessary to pre-design the construction of the viaduct. Landslide stability was analysed in dry and wet conditions. At the end the strengthening of landslide has been proposed. |
Lista MNiSW/MEiN | | B | Punktacja czasopisma | | 5 | Ujednolicona lista MNiSW 2013-2016 | | B | Ujednolicona punktacja MNiSW 2013-2016 | | 5 |
Publikacja w Open Access (OA) | | nie |
|