Wyszukiwanie:
|

|
Sortowanie:
|
|
|
Bibliografia Publikacji Pracowników PK (49477) | Inne bazy bibliograficzne (15031) Architektura i Sztuka Krakowa (2298) | Historia i Ludzie PK – baza w przygotowaniu (12) | Konferencje Krynickie - Referaty (7776) LXVII Konferencja Naukowa, 2022 (41) | LXVI Konferencja Naukowa, 2020 (67) | LXV Konferencja Naukowa, 2019 (58) | LXIV Konferencja Naukowa, 2018 (139) | LXIII Konferencja Naukowa, 2017 (136) | LXII Konferencja Naukowa, 2016 (150) | LXI Konferencja Naukowa, 2015 (145) | LX Konferencja Naukowa, 2014 (190) | LIX Konferencja Naukowa, 2013 (110) | LVIII Konferencja Naukowa, 2012 (168) | LVII Konferencja Naukowa, 2011 (111) | LVI Konferencja Naukowa, 2010 (130) | LV Konferencja Naukowa, 2009 (108) | LIV Konferencja Naukowa, 2008 (161) | LIII Konferencja Naukowa, 2007 (161) | LII Konferencja Naukowa, 2006 (123) | LI Konferencja Naukowa, 2005 (113) | L Konferencja Naukowa, 2004 (165) | XLIX Konferencja Naukowa, 2003 (125) | XLVIII Konferencja Naukowa, 2002 (137) | XLVII Konferencja Naukowa, 2001 (154) | XLVI Konferencja Naukowa, 2000 (140) | XLV Konferencja Naukowa, 1999 (161) | XLIV Konferencja Naukowa, 1998 (140) | XLIII Konferencja Naukowa, 1997 (153) | XLII Konferencja Naukowa, 1996 (164) | XLI Konferencja Naukowa, 1995 (173) | XL Konferencja Naukowa, 1994 (151) | XXXIX Konferencja Naukowa, 1993 (148) | XXXVIII Konferencja Naukowa, 1992 (117) | XXXVII Konferencja Naukowa, 1991 (125) | XXXVI Konferencja Naukowa, 1990 (109) | XXXV Konferencja Naukowa, 1989 (150) | XXXIV Konferencja Naukowa, 1988 (177) | XXXIII Konferencja Naukowa, 1987 (195) | XXXII Konferencja Naukowa, 1986 (190) | XXXI Konferencja Naukowa, 1985 (180) | XXX Konferencja Naukowa, 1984 (143) | XXIX Konferencja Naukowa, 1983 (141) | XXVIII Konferencja Naukowa, 1982 (120) | XXVII Konferencja Naukowa, 1981 (160) | XXVI Konferencja Naukowa, 1980 (169) | XXV Konferencja Naukowa, 1979 (177) | XXIV Konferencja Naukowa, 1978 (143) | XXIII Konferencja Naukowa, 1977 (120) | XXII Konferencja Naukowa, 1976 (143) | XXI Konferencja Naukowa, 1975 (132) | XX Konferencja Naukowa, 1974 (151) | XIX Konferencja Naukowa, 1973 (131) | XVIII Konferencja Naukowa, 1972 (112) | XVII Konferencja Naukowa, 1971 (120) | XVI Konferencja Naukowa, 1970 (116) | XV Konferencja Naukowa, 1969 (75) | XIV Konferencja Naukowa, 1968 (114) | XIII Konferencja Naukowa, 1967 (100) | XII Konferencja Naukowa, 1966 (106) | XI Konferencja Naukowa, 1965 (81) |
| Niepublikowane prace naukowe pracowników PK (1994-2012) (4941) |
|
Jednostki PK
Opcje
|
Tytuł źródła | | Optimizing open and distance learning in higher education institutions | Redaktor źródła | | Pandey, Umesh Chandra; Indrakanti, Verlaxmi | Miejsce wydania | | Hershey | Wydawca | | IGI Global | Wydawnictwo według MEiN | | IGI Global | Data wydania | | 2018 | Język | | angielski | Seria/Czasopismo | | Advances in Educational Technologies and Instructional Design | ISSN serii | | 2326-8905 | Zakres stron | | 336-358 | Oznaczenie ilustracji | | il. | Bibliografia (na str.) | | 357-358 | Bibliografia (liczba pozycji) | | 30 | Oznaczenie streszczenia | | Abstr. | ISBN | | 978-1-5225-2624-7 978-1-5225-2625-4 (ebook) | DOI | | 10.4018/978-1-5225-2624-7.ch016 | Charakter pracy | | publikacja naukowa | Rodzaj fragmentu publikacji | | rozdział w monografii | Publikacja recenzowana | | tak | Opis bibliograficzny | | Involving diverse stakeholders for sustainable development: Some learning experiences from across Poland / Jan Dobrowolski, Justyna Kobylarczyk, Aleksandra L. Wagner, Robert Mazur // W: Optimizing open ... więcejInvolving diverse stakeholders for sustainable development: Some learning experiences from across Poland / Jan Dobrowolski, Justyna Kobylarczyk, Aleksandra L. Wagner, Robert Mazur // W: Optimizing open and distance learning in higher education institutions / eds. Umesh Chandra Pandey, Verlaxmi Indrakanti. – Hershey : IGI Global, 2018. – (Advances in Educational Technologies and Instructional Design, ISSN 2326-8905). – S. 336-358 : il. – Bibliogr. 30 poz., Abstr. – doi: 10.4018/978-1-5225-2624-7.ch016. – ISBN 978-1-5225-2624-7. – ISBN 978-1-5225-2625-4 (ebook) |
Słowa kluczowe | | learning experience, sustainable development | Abstrakt | | The rich pool of tacit knowledge in the minds of a diverse set of stakeholders is a crucial asset for exploring the solutions of Sustainable Development. The education for Sustainable Development can therefore ... więcejThe rich pool of tacit knowledge in the minds of a diverse set of stakeholders is a crucial asset for exploring the solutions of Sustainable Development. The education for Sustainable Development can therefore be carried out as an interactive exercise between the stakeholders rather than a one-way flow of knowledge in the conventional class rooms. It calls for paradigmatically new ways of education for addressing the issues of Sustainable Development. The generating of knowledge, its dissemination and devising solutions for Sustainable Development have to go hand in hand. With this perspective in mind the Polish scholars focused on organising workshops for the stakeholders of diverse backgrounds for synthesising, documenting and further devising solutions for Sustainable Development on the basis of their knowledge. Some activities were also focused on social participation which included the residents of the analysed areas. |
Publikacja indeksowana w bazie Scopus | | tak | Liczba arkuszy | | 1.5 | Dyscyplina | | architektura i urbanistyka |
Publikacja w Open Access (OA) | | nie |
Link do publikacji | | w wersji elektronicznej online | Kolekcja | | |
|