Wyszukiwanie:
|

|
Sortowanie:
|
|
|
Bibliografia Publikacji Pracowników PK (49545) | Inne bazy bibliograficzne (15033) Architektura i Sztuka Krakowa (2298) | Historia i Ludzie PK – baza w przygotowaniu (14) | Konferencje Krynickie - Referaty (7776) LXVII Konferencja Naukowa, 2022 (41) | LXVI Konferencja Naukowa, 2020 (67) | LXV Konferencja Naukowa, 2019 (58) | LXIV Konferencja Naukowa, 2018 (139) | LXIII Konferencja Naukowa, 2017 (136) | LXII Konferencja Naukowa, 2016 (150) | LXI Konferencja Naukowa, 2015 (145) | LX Konferencja Naukowa, 2014 (190) | LIX Konferencja Naukowa, 2013 (110) | LVIII Konferencja Naukowa, 2012 (168) | LVII Konferencja Naukowa, 2011 (111) | LVI Konferencja Naukowa, 2010 (130) | LV Konferencja Naukowa, 2009 (108) | LIV Konferencja Naukowa, 2008 (161) | LIII Konferencja Naukowa, 2007 (161) | LII Konferencja Naukowa, 2006 (123) | LI Konferencja Naukowa, 2005 (113) | L Konferencja Naukowa, 2004 (165) | XLIX Konferencja Naukowa, 2003 (125) | XLVIII Konferencja Naukowa, 2002 (137) | XLVII Konferencja Naukowa, 2001 (154) | XLVI Konferencja Naukowa, 2000 (140) | XLV Konferencja Naukowa, 1999 (161) | XLIV Konferencja Naukowa, 1998 (140) | XLIII Konferencja Naukowa, 1997 (153) | XLII Konferencja Naukowa, 1996 (164) | XLI Konferencja Naukowa, 1995 (173) | XL Konferencja Naukowa, 1994 (151) | XXXIX Konferencja Naukowa, 1993 (148) | XXXVIII Konferencja Naukowa, 1992 (117) | XXXVII Konferencja Naukowa, 1991 (125) | XXXVI Konferencja Naukowa, 1990 (109) | XXXV Konferencja Naukowa, 1989 (150) | XXXIV Konferencja Naukowa, 1988 (177) | XXXIII Konferencja Naukowa, 1987 (195) | XXXII Konferencja Naukowa, 1986 (190) | XXXI Konferencja Naukowa, 1985 (180) | XXX Konferencja Naukowa, 1984 (143) | XXIX Konferencja Naukowa, 1983 (141) | XXVIII Konferencja Naukowa, 1982 (120) | XXVII Konferencja Naukowa, 1981 (160) | XXVI Konferencja Naukowa, 1980 (169) | XXV Konferencja Naukowa, 1979 (177) | XXIV Konferencja Naukowa, 1978 (143) | XXIII Konferencja Naukowa, 1977 (120) | XXII Konferencja Naukowa, 1976 (143) | XXI Konferencja Naukowa, 1975 (132) | XX Konferencja Naukowa, 1974 (151) | XIX Konferencja Naukowa, 1973 (131) | XVIII Konferencja Naukowa, 1972 (112) | XVII Konferencja Naukowa, 1971 (120) | XVI Konferencja Naukowa, 1970 (116) | XV Konferencja Naukowa, 1969 (75) | XIV Konferencja Naukowa, 1968 (114) | XIII Konferencja Naukowa, 1967 (100) | XII Konferencja Naukowa, 1966 (106) | XI Konferencja Naukowa, 1965 (81) |
| Niepublikowane prace naukowe pracowników PK (1994-2012) (4941) |
|
Jednostki PK
Opcje
|  | Kozłowski, Tomasz Concrete architecture workshops for students as a way to Project-Based Learning typ: rozdział/fragment książki |  
|
|
|
Tytuł źródła | | Multifaceted research in architecture. Vol. 4, [INTERFERENCES] design + art + science | Redaktor źródła | | Komar, Beata; Bąba-Ciosek, Natalia; Kucharczyk-Brus, Beata | Miejsce wydania | | Gliwice | Wydawca | | Wydaw. Politechniki Śląskiej | Wydawnictwo według MEiN | | Politechnika Śląska | Data wydania | | 2022 | Język | | angielski | Seria/Czasopismo | | Monografia / Politechnika Śląska | Numer w serii | | 939 | Typ nośnika | | online | Zakres stron | | 90-101 | Oznaczenie ilustracji | | il. | Bibliografia (na str.) | | 101 | Bibliografia (liczba pozycji) | | 9 | Oznaczenie streszczenia | | Abstr., Streszcz. s. 134 | ISBN | | 978-83-7880-843-5 | Uwagi | | Na s. tyt. ozn.: UIW 48600 DOI: 10.34918/84433 (całość) | Charakter pracy | | publikacja naukowa | Rodzaj fragmentu publikacji | | rozdział w monografii | Publikacja recenzowana | | tak | Opis bibliograficzny | | Concrete architecture workshops for students as a way to Project-Based Learning / Tomasz Kozłowski // W: Multifaceted research in architecture. Vol. 4, [INTERFERENCES] design + art + science [Dokument ... więcejConcrete architecture workshops for students as a way to Project-Based Learning / Tomasz Kozłowski // W: Multifaceted research in architecture. Vol. 4, [INTERFERENCES] design + art + science [Dokument elektroniczny] / ed. Beata Komar ; eds. Vol. 4 Natalia Bąba-Ciosek, Beata Kucharczyk-Brus. – Gliwice : Wydaw. Politechniki Śląskiej, 2022. – (Monografia / Politechnika Śląska ; 939). – S. 90-101 : il. – Tryb dostępu: https://repolis.bg.polsl.pl/dlibra/publication/84433/edition/75183/content. – Bibliogr. 9 poz., Abstr., Streszcz. s. 134. – Na s. tyt. ozn.: UIW 48600. – DOI: 10.34918/84433 (całość). – ISBN 978-83-7880-843-5 |
Klasyfikacja PKT | | [640000] Architektura [640900] Teoria architektury [640800] Projektowanie architektoniczne. Kształtowanie form architektonicznych, elementy i środki kształtowania | Słowa kluczowe | | concrete, workshops, architecture, Project-Based Learning (PBL) | Abstrakt | | The author tries to describe a modification of the teaching approach during workshops conducted at the Faculty of Architecture at Cracow University of Technology. One of the reasons for the change was ... więcejThe author tries to describe a modification of the teaching approach during workshops conducted at the Faculty of Architecture at Cracow University of Technology. One of the reasons for the change was to improve the quality of education. During the development of projects, students usually use theoretical knowledge found in books and copy designs from architects. A lack of realism or understanding of concrete technology has been noticed. The change in the organisation of the workshops described in the study consisted of introducing project realization as a successive stage in teaching. The students were to make a concrete throne. The primary objective was the transition from theoretical to practical teaching. The change forced participants to take a different and more creative approach to designing a small architectural work and to use a specific material. The transformation of the theme enabled them to acquire new skills other than those in paper-based academic works.
Autor stara się opisać modyfikację podejścia dydaktycznego podczas warsztatów prowadzonych na Wydziale Architektury Politechniki Krakowskiej. Jednym z powodów zmiany była poprawa jakości edukacji. ... więcejAutor stara się opisać modyfikację podejścia dydaktycznego podczas warsztatów prowadzonych na Wydziale Architektury Politechniki Krakowskiej. Jednym z powodów zmiany była poprawa jakości edukacji. Podczas opracowywania projektów studenci zwykle wykorzystują wiedzę teoretyczną znalezioną w książkach i kopie projektów architektonicznych. Zauważono brak realizmu i zrozumienia dla technologii betonu. Opisana w badaniu zmiana organizacji warsztatów polegała na wprowadzeniu realizacji projektu jako kolejnego etapu nauczania. Uczniowie mieli wykonać betonowy tron. Głównym celem było przejście od nauczania teoretycznego do praktycznego. Zmiana zmusiła uczestników do innego, bardziej kreatywnego podejścia do projektowania dzieła małej architektury i wykorzystania określonego materiału. Przekształcenie tematu umożliwiło im zdobycie nowych umiejętności, innych niż te w papierowych pracach akademickich. |
Lista MNiSW/MEiN | | nie | Punktacja MNiSW/MEiN (rozdział) | | 20 | Dyscyplina | | architektura i urbanistyka |
Publikacja w Open Access (OA) | | tak |
Link do publikacji | | w Repozytorium Publikacji Naukowych Politechniki Śląskiej "Repolis" | Kolekcja | | |
|