Wyszukiwanie:
tytuł, autor
wszędzie

Sortowanie:


Bibliografia Publikacji Pracowników PK (49477)
    Książki (7504)
    Artykuły i czasopisma (22671)
    Materiały konferencyjne (22332)
    Rozprawy doktorskie (1246)
    Opublikowane recenzje (87)
    Inne publikacje w portalach i serwisach internetowych (160)
Inne bazy bibliograficzne (15031)
    Architektura i Sztuka Krakowa (2298)
    Historia i Ludzie PK – baza w przygotowaniu (12)
    Konferencje Krynickie - Referaty (7776)
    Niepublikowane prace naukowe pracowników PK (1994-2012) (4941)


Jednostki PK

Opcje

Verdejo Gimeno, Pedro; Ros Campos, Andrés; Twardowski, Mariusz; Fabris, Luca Maria Franceso; Balzarottie, Riccardo Maria

Metodología híbrida online y presencial a favor del aprendizaje cooperativo

typ: materiały konferencyjne w książce

 

Tytuł równoległy Hybrid online and face-to-face methodology in favour of cooperative learning
Forma publikacji referat/rozdział w monografii
Tytuł źródła INNODOCT/22 "International Conference on Innovation, Documentation and Education"
Redaktor źródła Garrigós Simón, Fernando J.; Estellés Miguel, Sofía; Montesa Andrés, José Onofre; Narangajavana, Yeamduan
Miejsce wydania València
Wydawca Editorial Universitat Politècnica de València
Wydawnictwo według MEiN Universitat Politècnica de València
Data wydania 2022
Data udostępnienia on-line 2023-04-04
Język hiszpański
Seria/Czasopismo INNODOCT : Innovation, Documentation, Teaching, Technologies
ISSN serii 2695-8554
Typ nośnika online
Zakres stron 235-243
Oznaczenie ilustracji fot., rys., schem.
Bibliografia (na str.) 243
Oznaczenie streszczenia Abstr., Res.
ISBN 978-84-1396-036-4
Uwagi DOI: 10.4995/INN2022.2022.16539 (całość)
Data wyd. wg cop.
Nazwa konferencji International Conference on Innovation, Documentation and Education (INNODOCT/22)
Miejsce konferencji Valencia, Spain (konferencja hybrydowa)
Data konferencji 2-7.11.2022
DOI 10.4995/INN2022.2022.15730
Charakter pracy publikacja naukowa
Publikacja recenzowana tak
Opis bibliograficzny
Metodología híbrida online y presencial a favor del aprendizaje cooperativo = Hybrid online and face-to-face methodology in favour of cooperative learning / Pedro Verdejo Gimeno, Andrés Ros Campos, ... więcej

tematyka
Klasyfikacja PKT [640900] Teoria architektury
[640000] Architektura
Słowa kluczowe intercultural, international, face-to-face, COIL, collaborative, experiential

intercultural, internacional, presencial, COIL, colaborativo, experiencial
Abstrakt
In recent years and mainly after the pandemic period, the use of digital tools has led to an increase in their use for the development of teaching activities. These tools are of particular interest with ... więcej

Estos últimos años y principalmente tras el periodo pandémico, la extendida utilización de las herramientas digitales ha motivado un incremento de su uso para el desarrollo de actividades docentes. ... więcej

punktacja i wskaźniki
Lista MNiSW/MEiN nie
Punktacja MNiSW/MEiN (rozdział) 5
Dyscyplina architektura i urbanistyka

dodatkowe informacje
Publikacja w Open Access (OA) tak

odnośniki





© 2009 - 2023 Biblioteka Politechniki Krakowskiej http://www.biblos.pk.edu.pl/