Informacje o RPK
o RPK
regulamin RPK
OAI Data Provider
Dla Autorów
OAI Data Provider
deponowanie prac
licencje
doktoraty w RPK
Przeglądaj
według kolekcji
według wydziału
ostatnio opublikowane
Szukaj
Pomoc
wyszukiwanie
logowanie
FAQ
film o RPK
zgłaszanie uwag
Zaloguj
O Bazach
bazy bibliograficzne
o projekcie SUW
Dla Autorów
Przeglądaj
według kolekcji
ostatnio opublikowane
Szukaj
Pomoc
wyszukiwanie
zgłaszanie uwag
Zaloguj
Baza Przedmiotów
opis bazy
o projekcie SUW
Dla Wykładowców
dodawanie przedmiotu
Przeglądaj
według autora
według kolekcji
według wydziału
ostatnio opublikowane
Szukaj
Pomoc
wyszukiwanie
prezentacja Bazy Przedmiotów
zgłaszanie uwag
Zaloguj
Baza Publikacji
o bazie
podstawy prawne
o projekcie SUW
bibliometria
Dla Autorów
aktualności
dodawanie publikacji w CRIS PK
Przeglądaj
według autora
według kolekcji
według wydziału
według dyscypliny
według czasopisma/serii
według wydawnictwa
ostatnio opublikowane
Szukaj
Pomoc
wyszukiwanie
zgłaszanie uwag
dyscypliny publikacji w CRIS PK
Zaloguj
Bilski, Maciej
Mariny i przystanie wodne jako czynnik aktywizacji urbanistycznej małych i średnich miast w Polsce
RPK-doktorat, 2018,
szczegóły
strona:
z
182
powiększenie:
spis treści:
SPIS TREŚCI
Streszczenie / Abstract
Rozdział 1
1.1. Założenia pracy
1.2. Metoda i konstrukcja pracy
1.3. Teza pracy
1.4. Zakres terytorialny badań
1.5. Stan i źródła badań
Rozdział 2
2.1. Aktywizacja urbanistyczna małych i średnich miast
2.2. Drogi wodne w strukturze sieci osiedleńczej
Rozdział 3
3.1. Jednostki pływające
3.2. Mariny
3.3. Realizacje europejskie marin i przystani wodnych
3.3.1. Schilksee Marina
3.3.2. Royan Marina
3.3.3. Brighton Marina Village
3.3.4. Cascais Marina
3.3.5. Marina de Vilamoura
3.3.6. Marina de Albufeira
3.3.7. Marina de Portimão
3.3.8. Mariny Genueńskie
3.3.9. Wnioski cząstkowe z analizy przykładów badawczych
Rozdział 4
4.1. Podstawowe uwarunkowania lokalizacyjne
4.1.1. Warunki naturalne, ukształtowanie terenu nabrzeżnego
4.1.2. Relacja między portem a terenami zurbanizowanymi
4.1.3. Połączenie portu z siatką komunikacyjną
4.1.4. Sposób formowania wejścia do portu
4.1.5. Układ mariny i forma falochronów
4.2. Główne elementy portu jachtowego
4.3. Główne elementy infrastruktury transportu wodnego śródlądowego
4.3.1. Jary
4.3.2. Śluzy
4.3.3. Podnośnie i pochylnie
4.4. Dodatkowe elementy portów i infrastruktury transportu wodnego śródlądowego
4.4.1. Pirsy
4.4.2. Dostępność wody słodkiej
4.4.3. Gospodarka ściekami i odpadami
4.4.4. Zasilanie
4.4.5. Urządzenia cumownicze i odbojowe
4.4.6. Systemy rozładunkowe
4.4.7. Zabudowania portowe
4.5. Wdrożone rozwiązania oceniane jako korzystne i niekorzystne
Rozdział 5
5.1. Próba badawcza
5.2. Grupa priorytetowa
5.3. Wybór przykładu do implementacji projektowej
Rozdział 6
6.1. Nowa marina w Pucku a strategia rozwoju ziemi puckiej
6.2. Rozpoznanie lokalizacji
6.2.1. Połączenia
6.2.2. Lokalizacja na planie powiatu
6.2.3. Lokalizacja na planie miasta
6.3. Inwentaryzacja urbanistyczna
6.4. Warunki naturalne
6.5. Kompozycja urbanistyczna
6.6. Czynniki zewnętrzne
6.6.1. Hipsometria dna morskiego
6.6.2. Warunki wiatrowe
6.6.3. Warunki falowe
6.7. Projekt koncepcyjny
6.7.1. Inspiracje
6.7.2. Rozwiązania proekologiczne
6.7.3. Planowana zmiana widoku miasta
6.7.4. Urbanistyka
Rozdział 7
Zakończenie i wnioski
Bibliografia
Spis rysunków i tabel
.
© 2009 - 2018 Biblioteka Politechniki Krakowskiej
http://www.biblos.pk.edu.pl/