Efektywność przekroju 2+1 pasowego ze szczególnym uwzględnieniem różnych rozwiązań rozdzielających kierunki ruchu


Numer umowy DZP/RID-I-55/10/NCBR/2016
Rodzaj projektu Rozwój Innowacji Drogowych (RID)
Jednostka finansująca Narodowe Centrum Badań i Rozwoju
Link do bazy Projekty badawcze PK przejdź  


Publikacje pracowników PK powstałe w ramach projektu: 4

Cafiso, S.; Calvi, A.; D'Agostino, C.; Kieć, M.; Petrucci, G.; Szagała, P.
Application and comparison of different methods for traffic conflict analysis – case study on 2+1 roads
Typ: artykuł w czasopiśmie
Seria/Czasopismo: Archives of Civil Engineering
Data wydania: 2021
ISSN: 1230-2945
Lista MNiSW: tak
Punktacja czasopisma na Liście MNiSW: 100
D’Agostino, Carmelo; Cafiso, Salvatore; Kiec, Mariusz
Comparison of Bayesian techniques for the before–after evaluation of the safety effectiveness of short 2+1 road sections
Typ: artykuł w czasopiśmie
Seria/Czasopismo: Accident Analysis and Prevention
Data wydania: 2019
ISSN: 0001-4575
Lista MNiSW: tak
Punktacja czasopisma na Liście MNiSW: 140
Impact Factor: 3.655
Publikacja indeksowana w Web of Science: tak
Publikacja indeksowana w bazie Scopus: tak
Cafiso, Salvatore; D'Agostino, Carmelo; Bąk, Radosław; Kieć, Mariusz
Traffic conflicts analyses for 2+1 road sections
Typ: materiały konferencyjne w czasopiśmie
Forma publikacji: referat/artykuł
Seria/Czasopismo: MATEC Web of Conferences
Data wydania: 2018
ISSN: 2261-236X
Publikacja indeksowana w bazie Scopus: tak
Cafiso, Salvatore; D’Agostino, Carmelo; Kieć, Mariusz; Bak, Radosław
Safety assessment of passing relief lanes using microsimulation-based conflicts analysis
Typ: artykuł w czasopiśmie
Seria/Czasopismo: Accident Analysis and Prevention
Data wydania: 2018
ISSN: 0001-4575
Lista MNiSW: A
Punktacja czasopisma na Liście MNiSW: 45
Impact Factor: 3.058
Publikacja indeksowana w Web of Science: tak
Publikacja indeksowana w bazie Scopus: tak




© 2009 - 2020 Biblioteka Politechniki Krakowskiej http://www.biblos.pk.edu.pl/