Efektywność przekroju 2+1 pasowego ze szczególnym uwzględnieniem różnych rozwiązań rozdzielających kierunki ruchu


Numer umowy DZP/RID-I-55/10/NCBR/2016
Rodzaj projektu Rozwój Innowacji Drogowych (RID)
Jednostka finansująca Narodowe Centrum Badań i Rozwoju
Link do bazy Projekty badawcze PK przejdź  


Publikacje pracowników PK powstałe w ramach projektu: 3

D’Agostino, Carmelo; Cafiso, Salvatore; Kiec, Mariusz
Comparison of Bayesian techniques for the before–after evaluation of the safety effectiveness of short 2+1 road sections
Typ: artykuł w czasopiśmie
Data wydania: 2019
Ujednolicona lista MNiSW 2013-2016: A
Ujednolicona punktacja MNiSW 2013-2016: 45
Impact Factor: 3.058
Publikacja indeksowana w bazie Scopus: tak
Cafiso, Salvatore; D'Agostino, Carmelo; Bąk, Radosław; Kieć, Mariusz
Traffic conflicts analyses for 2+1 road sections
Typ: materiały konferencyjne w czasopiśmie
Forma publikacji: referat/artykuł
Data wydania: 2018
Publikacja indeksowana w bazie Scopus: tak
Cafiso, Salvatore; D’Agostino, Carmelo; Kieć, Mariusz; Bak, Radosław
Safety assessment of passing relief lanes using microsimulation-based conflicts analysis
Typ: artykuł w czasopiśmie
Data wydania: 2018
Ujednolicona lista MNiSW 2013-2016: A
Ujednolicona punktacja MNiSW 2013-2016: 45
Impact Factor: 3.058
Publikacja indeksowana w Web of Science: tak
Publikacja indeksowana w bazie Scopus: tak




© 2009 - 2019 Biblioteka Politechniki Krakowskiej http://www.biblos.pk.edu.pl/