beta



Efektywność przekroju 2+1 pasowego ze szczególnym uwzględnieniem różnych rozwiązań rozdzielających kierunki ruchu


Numer umowy DZP/RID-I-55/10/NCBR/2016
Rodzaj projektu Rozwój Innowacji Drogowych (RID)
Jednostka finansująca Narodowe Centrum Badań i Rozwoju
Link do bazy Projekty badawcze PK przejdź  


Publikacje pracowników PK powstałe w ramach projektu: 1

Cafiso, Salvatore; D’Agostino, Carmelo; Kieć, Mariusz; Bak, Radosław
Safety assessment of passing relief lanes using microsimulation-based conflicts analysis
Typ: artykuł w czasopiśmie
Data wydania: 2018
Lista MNiSW: A
Punktacja czasopisma na Liście MNiSW: 40
Impact Factor: 2.685
Publikacja indeksowana w bazie Scopus: tak




© 2009 - 2018 Biblioteka Politechniki Krakowskiej http://www.biblos.pk.edu.pl/