Wyszukiwanie:
tytuł, autor
wszędzie

Sortowanie:


Bibliografia Publikacji Pracowników PK (50021)
    Książki (7575)
    Artykuły i czasopisma (22907)
    Materiały konferencyjne (22155)
    Rozprawy doktorskie (1276)
    Opublikowane recenzje (87)
    Inne publikacje w portalach i serwisach internetowych (163)
Inne bazy bibliograficzne (15019)
    Architektura i Sztuka Krakowa (2298)
    Historia i Ludzie PK – baza w przygotowaniu (0)
    Konferencje Krynickie - Referaty (7776)
    Niepublikowane prace naukowe pracowników PK (1994-2012) (4941)


Jednostki PK

Opcje

Walczak, Stanisław

Obciążenia dynamiczne zawieszenia przedniego podczas przejazdu przez pojedynczą nierówność

typ: materiały konferencyjne w czasopiśmie

 

Forma publikacji referat/artykuł
Wariant tytułu Dynamic loads of front car suspensions when crossing a single cleat
Seria/Czasopismo Technical Transactions. Mechanics = Czasopismo Techniczne. Mechanika
Data wydania 2004
Język polski
Numeracja z. 7-M/2
Seria główna Technical Transactions = Czasopismo Techniczne
Numer w serii głównej R. 101
ISSN serii głównej 0011-4561
Zakres stron 663-670
Oznaczenie ilustracji rys., schem., wykr.
Bibliografia (na str.) 670
Bibliografia (liczba pozycji) 8
Oznaczenie streszczenia Streszcz., Abstr.
ISSN 0011-4561
Uwagi Tyt. zeszytu: KONMOT-AUTOPROGRES 2004 : Pojazdy samochodowe, T. 2
Nazwa konferencji Międzynarodowa Konferencja Motoryzacyjna Konmot-Autoprogres
Miejsce konferencji Zakopane, Polska
Data konferencji 23-26.09.2004
Charakter pracy publikacja naukowa
Rodzaj publikacji oryginalny artykuł naukowy (original article)
Publikacja recenzowana tak
Opis bibliograficzny
Obciążenia dynamiczne zawieszenia przedniego podczas przejazdu przez pojedynczą nierówność / Stanisław Walczak // Czasopismo Techniczne. M, Mechanika. – 2004, z. 7-M/2, s. 663-670 : rys., schem., ... więcej

tematyka
Słowa kluczowe nierówności drogowe, zawieszenie

cleat, suspension
Abstrakt
W pracy przedstawiono sposób wyznaczania dynamicznych obciążeń zawieszenia samochodu. W tym celu w każdym kroku całkowania różniczkowych równań samochodu rozwiązywano dodatkowo równania równowagi ... więcej

The paper presents the method of determining the dynamic loads of front car suspensions. The vertical accelerations of front wheel center, getting from out-door experiment and computer simulation, ware compared in time and frequency domain.

dodatkowe informacje
Publikacja w Open Access (OA) nie

odnośniki
Link do katalogu Biblioteki PK przejdź  
Kolekcja
Materiały konferencyjne w czasopiśmie
Materiały konferencyjne /






© 2009 - 2024 Biblioteka Politechniki Krakowskiej
http://www.biblos.pk.edu.pl/