Wyszukiwanie:
tytuł, autor
wszędzie

Sortowanie:


Bibliografia Publikacji Pracowników PK (50021)
    Książki (7575)
    Artykuły i czasopisma (22907)
    Materiały konferencyjne (22155)
    Rozprawy doktorskie (1276)
    Opublikowane recenzje (87)
    Inne publikacje w portalach i serwisach internetowych (163)
Inne bazy bibliograficzne (15019)
    Architektura i Sztuka Krakowa (2298)
    Historia i Ludzie PK – baza w przygotowaniu (0)
    Konferencje Krynickie - Referaty (7776)
    Niepublikowane prace naukowe pracowników PK (1994-2012) (4941)


Jednostki PK

Opcje

Grzyb, Andrzej; Kowalski, Marek S.

Wrażliwość wybranego mechanizmu zawieszenia wielowahaczowego na zmianę jego parametrów geometrycznych

typ: materiały konferencyjne w czasopiśmie

 

Forma publikacji referat/artykuł
Wariant tytułu Sensitivity of selected multi-link car suspension to changes of its geometric parameters
Seria/Czasopismo Technical Transactions. Mechanics = Czasopismo Techniczne. Mechanika
Data wydania 2004
Język polski
Numeracja z. 7-M/1
Seria główna Technical Transactions = Czasopismo Techniczne
Numer w serii głównej R. 101
ISSN serii głównej 0011-4561
Zakres stron 203-211
Oznaczenie ilustracji rys., wykr.
Bibliografia (na str.) 210
Bibliografia (liczba pozycji) 9
Oznaczenie streszczenia Streszcz., Abstr.
ISSN 0011-4561
Uwagi Tyt. zeszytu: KONMOT-AUTOPROGRES 2004 : Pojazdy samochodowe, T. 1
Nazwa konferencji Międzynarodowa Konferencja Motoryzacyjna Konmot-Autoprogres
Miejsce konferencji Zakopane, Polska
Data konferencji 23-26.09.2004
Charakter pracy publikacja naukowa
Rodzaj publikacji oryginalny artykuł naukowy (original article)
Publikacja recenzowana tak
Opis bibliograficzny
Wrażliwość wybranego mechanizmu zawieszenia wielowahaczowego na zmianę jego parametrów geometrycznych / Andrzej Grzyb, Marek S. Kowalski // Czasopismo Techniczne. M, Mechanika
. – 2004, z. 7-M/1, ... więcej

tematyka
Słowa kluczowe pojazd samochodowy, wielowahaczowe zawieszenie, zawieszenie

automobile, multi-link suspension, suspension
Abstrakt
W pracy przedstawiono badanie wrażliwości optymalnego czterowahaczowego zawieszenia kół samochodu z dodatkowym łącznikiem na zmianę parametrów geometrycznych. Zastosowano dwie metody: metodę analityczną ... więcej

The work presents sesitivity analysis of optimal four-link suspension with additional arm for a change of geometrical parameters. Two methods have been applied: analytical method using the matrix of partial ... więcej

dodatkowe informacje
Publikacja w Open Access (OA) nie

odnośniki
Link do katalogu Biblioteki PK przejdź  
Kolekcja
Materiały konferencyjne w czasopiśmie
Materiały konferencyjne /






© 2009 - 2024 Biblioteka Politechniki Krakowskiej
http://www.biblos.pk.edu.pl/