Wyszukiwanie:
|

|
Sortowanie:
|
|
|
Bibliografia Publikacji Pracowników PK (50021) | Inne bazy bibliograficzne (15019) Architektura i Sztuka Krakowa (2298) | Historia i Ludzie PK – baza w przygotowaniu (0) | Konferencje Krynickie - Referaty (7776) LXVII Konferencja Naukowa, 2022 (41) | LXVI Konferencja Naukowa, 2020 (67) | LXV Konferencja Naukowa, 2019 (58) | LXIV Konferencja Naukowa, 2018 (139) | LXIII Konferencja Naukowa, 2017 (136) | LXII Konferencja Naukowa, 2016 (150) | LXI Konferencja Naukowa, 2015 (145) | LX Konferencja Naukowa, 2014 (190) | LIX Konferencja Naukowa, 2013 (110) | LVIII Konferencja Naukowa, 2012 (168) | LVII Konferencja Naukowa, 2011 (111) | LVI Konferencja Naukowa, 2010 (130) | LV Konferencja Naukowa, 2009 (108) | LIV Konferencja Naukowa, 2008 (161) | LIII Konferencja Naukowa, 2007 (161) | LII Konferencja Naukowa, 2006 (123) | LI Konferencja Naukowa, 2005 (113) | L Konferencja Naukowa, 2004 (165) | XLIX Konferencja Naukowa, 2003 (125) | XLVIII Konferencja Naukowa, 2002 (137) | XLVII Konferencja Naukowa, 2001 (154) | XLVI Konferencja Naukowa, 2000 (140) | XLV Konferencja Naukowa, 1999 (161) | XLIV Konferencja Naukowa, 1998 (140) | XLIII Konferencja Naukowa, 1997 (153) | XLII Konferencja Naukowa, 1996 (164) | XLI Konferencja Naukowa, 1995 (173) | XL Konferencja Naukowa, 1994 (151) | XXXIX Konferencja Naukowa, 1993 (148) | XXXVIII Konferencja Naukowa, 1992 (117) | XXXVII Konferencja Naukowa, 1991 (125) | XXXVI Konferencja Naukowa, 1990 (109) | XXXV Konferencja Naukowa, 1989 (150) | XXXIV Konferencja Naukowa, 1988 (177) | XXXIII Konferencja Naukowa, 1987 (195) | XXXII Konferencja Naukowa, 1986 (190) | XXXI Konferencja Naukowa, 1985 (180) | XXX Konferencja Naukowa, 1984 (143) | XXIX Konferencja Naukowa, 1983 (141) | XXVIII Konferencja Naukowa, 1982 (120) | XXVII Konferencja Naukowa, 1981 (160) | XXVI Konferencja Naukowa, 1980 (169) | XXV Konferencja Naukowa, 1979 (177) | XXIV Konferencja Naukowa, 1978 (143) | XXIII Konferencja Naukowa, 1977 (120) | XXII Konferencja Naukowa, 1976 (143) | XXI Konferencja Naukowa, 1975 (132) | XX Konferencja Naukowa, 1974 (151) | XIX Konferencja Naukowa, 1973 (131) | XVIII Konferencja Naukowa, 1972 (112) | XVII Konferencja Naukowa, 1971 (120) | XVI Konferencja Naukowa, 1970 (116) | XV Konferencja Naukowa, 1969 (75) | XIV Konferencja Naukowa, 1968 (114) | XIII Konferencja Naukowa, 1967 (100) | XII Konferencja Naukowa, 1966 (106) | XI Konferencja Naukowa, 1965 (81) |
| Niepublikowane prace naukowe pracowników PK (1994-2012) (4941) |
|
Typy zasobów
Jednostki PK
Tematyka bazy Historia i Ludzie PK
Opcje
|  | Andrzej Adamski Zastosowanie podejścia od strony super- i hipersieci w problematyce zintegrowanych inteligentnych systemów komunikacyjnych typ: niepublikowana praca |  |
|
|
Wariant tytułu | | Approach from the super- and hypernetworks poin of view to the integrated intelligent transportation systems | Rok ukończenia pracy | | 2005 | Jednostka wykonująca | | Politechnika Krakowska Instytut Zarządzania w Budownictwie i Transporcie |
Rodzaj pracy | | naukowa | Klasyfikacja PKT | | [690000] Transport | Słowa kluczowe autorskie | | ITS systemy Zintegrowane systemy Systemy nadzoru Przetwarzanie obrazów Transport ITS systems Integrated systems Surveillance systems Images processing Transport | Abstrakt | | Rozwinięto model ruchu bazujący na trajektoriach pojazdów i przedstawiono aspekty estymacji trajektorii pojazdów w czasie rzeczywistym. Dokonano analizy struktury zbierania, przetwarzania i dostępności ... więcejRozwinięto model ruchu bazujący na trajektoriach pojazdów i przedstawiono aspekty estymacji trajektorii pojazdów w czasie rzeczywistym. Dokonano analizy struktury zbierania, przetwarzania i dostępności danych oraz cech użytkowych propozycji. Przedstawiono rzeczywiste przykłady zastosowania w/w modelu w metodzie PIACON (Polioptimal Inteligent Adaptive CONtrol) dla wielokryterialnego sterowania arterią sygnalizowanych skrzyżowań na Alei Trzech Wieszczów w Krakowie. Zwrócono szczególną uwagę na zagadnienia robustności, obecnie bardzo rozwijane w nowoczesnych systemach sterowania. Dotyczy to przede wszystkim małej wrażliwości rozwiązań na nieokreśloności, tkwiące w modelach oraz na obszar tolerowania zepsuć różnych elementów systemowych i łagodnej degradacji cech użytkowych w takich sytuacjach. Szczególną uwagę zwrócono na cechy inteligencji w rozwiązaniach (w świetle istniejących obecnie technicznych i programowych możliwości) warunkujące możliwości wydobywania bardzo poszukiwanego, korzystnego efektu synergicznego na różnych poziomach ITS systemu.
The traffic model basing on vehicle trajectories have been developed. The aspects of real-time vehicle trajectory estimation on the base of available data were presented. The real practical examples of ... więcejThe traffic model basing on vehicle trajectories have been developed. The aspects of real-time vehicle trajectory estimation on the base of available data were presented. The real practical examples of implementation of proposed model in PIACON (Polioptimal Inteligent Adaptive CONtrol) multi-criteria control method to the main Cracow artery (Alei Trzech Wieszczów) was presented. Special emphasis was placed from one side on intelligence features and possibility of exploration of very attractive synergic effects in ITS transportation systems and on robust features of the proposed control approach which is crucial for attractiveness of the practical solutions from other side. |
|