Wyszukiwanie:
|
|
Sortowanie:
|
|
|
Bibliografia Publikacji Pracowników PK (50021) | Inne bazy bibliograficzne (15019) Architektura i Sztuka Krakowa (2298) | Historia i Ludzie PK – baza w przygotowaniu (0) | Konferencje Krynickie - Referaty (7776) LXVII Konferencja Naukowa, 2022 (41) | LXVI Konferencja Naukowa, 2020 (67) | LXV Konferencja Naukowa, 2019 (58) | LXIV Konferencja Naukowa, 2018 (139) | LXIII Konferencja Naukowa, 2017 (136) | LXII Konferencja Naukowa, 2016 (150) | LXI Konferencja Naukowa, 2015 (145) | LX Konferencja Naukowa, 2014 (190) | LIX Konferencja Naukowa, 2013 (110) | LVIII Konferencja Naukowa, 2012 (168) | LVII Konferencja Naukowa, 2011 (111) | LVI Konferencja Naukowa, 2010 (130) | LV Konferencja Naukowa, 2009 (108) | LIV Konferencja Naukowa, 2008 (161) | LIII Konferencja Naukowa, 2007 (161) | LII Konferencja Naukowa, 2006 (123) | LI Konferencja Naukowa, 2005 (113) | L Konferencja Naukowa, 2004 (165) | XLIX Konferencja Naukowa, 2003 (125) | XLVIII Konferencja Naukowa, 2002 (137) | XLVII Konferencja Naukowa, 2001 (154) | XLVI Konferencja Naukowa, 2000 (140) | XLV Konferencja Naukowa, 1999 (161) | XLIV Konferencja Naukowa, 1998 (140) | XLIII Konferencja Naukowa, 1997 (153) | XLII Konferencja Naukowa, 1996 (164) | XLI Konferencja Naukowa, 1995 (173) | XL Konferencja Naukowa, 1994 (151) | XXXIX Konferencja Naukowa, 1993 (148) | XXXVIII Konferencja Naukowa, 1992 (117) | XXXVII Konferencja Naukowa, 1991 (125) | XXXVI Konferencja Naukowa, 1990 (109) | XXXV Konferencja Naukowa, 1989 (150) | XXXIV Konferencja Naukowa, 1988 (177) | XXXIII Konferencja Naukowa, 1987 (195) | XXXII Konferencja Naukowa, 1986 (190) | XXXI Konferencja Naukowa, 1985 (180) | XXX Konferencja Naukowa, 1984 (143) | XXIX Konferencja Naukowa, 1983 (141) | XXVIII Konferencja Naukowa, 1982 (120) | XXVII Konferencja Naukowa, 1981 (160) | XXVI Konferencja Naukowa, 1980 (169) | XXV Konferencja Naukowa, 1979 (177) | XXIV Konferencja Naukowa, 1978 (143) | XXIII Konferencja Naukowa, 1977 (120) | XXII Konferencja Naukowa, 1976 (143) | XXI Konferencja Naukowa, 1975 (132) | XX Konferencja Naukowa, 1974 (151) | XIX Konferencja Naukowa, 1973 (131) | XVIII Konferencja Naukowa, 1972 (112) | XVII Konferencja Naukowa, 1971 (120) | XVI Konferencja Naukowa, 1970 (116) | XV Konferencja Naukowa, 1969 (75) | XIV Konferencja Naukowa, 1968 (114) | XIII Konferencja Naukowa, 1967 (100) | XII Konferencja Naukowa, 1966 (106) | XI Konferencja Naukowa, 1965 (81) |
| Niepublikowane prace naukowe pracowników PK (1994-2012) (4941) |
|
Typy zasobów
Jednostki PK
Tematyka bazy Historia i Ludzie PK
Opcje
|
Wariant tytułu | | Research on urban and regional passenger transport - part II | Rok ukończenia pracy | | 2007 | Jednostka wykonująca | | Politechnika Krakowska Instytut Zarządzania w Budownictwie i Transporcie |
Rodzaj pracy | | naukowo-badawcza | Klasyfikacja PKT | | [696700] Ekonomika i organizacja transportu [690000] Transport | Abstrakt | | Praca zawiera cztery obszary tematyczne: 1) badania regionalnego ruchu kolejowego, 2) jakość przewozów w transporcie zbiorowym, 3) koncepcja logistyki miejskiej, 4) modele parkingów. W zakresie badania ... więcejPraca zawiera cztery obszary tematyczne: 1) badania regionalnego ruchu kolejowego, 2) jakość przewozów w transporcie zbiorowym, 3) koncepcja logistyki miejskiej, 4) modele parkingów. W zakresie badania regionalnego ruchu kolejowego przeprowadzono badania ankietowe wśród mieszkańców gminy Charsznica. Celem badań było poznanie preferencji mieszkańców korzystających z różnych środków transportu publicznego i prywatnego, w tym również z pociągów regionalnych oraz ich możliwych przyszłych zachowań komunikacyjnych po modernizacji linii Kraków-Psary i zmianie jej trasy przebiegu na terenie gminy Charsznica. Ponadto dokonano identyfikacji potoków pasażerów na uruchomionym w 2006 roku kolejowym połączeniu do lotniska w Balicach. W zakresie jakości przewozów w transporcie zbiorowym zbadano zmienność wskaźników jakości kursowania, regularności, niepunktualności i niewykonanej pracy przewozowej w 5 seriach pomiarowych oraz przeanalizowano punktualność kursowania pojazdów miejskiego transportu zbiorowego dla 34 linii. W zakresie prac nad koncepcją logistyki miejskiej dokonano identyfikacji problemów w przepływach towarów w miastach, przeanalizowano uwarunkowania tworzenia centrów logistycznych jako bazy dla rozwoju logistyki miejskiej oraz zidentyfikowano i rozpatrzono wstępnie problem lokalizacji centrum logistycznego dla aglomeracji krakowskiej w świetle kryteriów lokalizacji centrów. W zakresie prac związanych z modelami parkingów opracowano model matematyczny wyboru lokalizacji miejsc przesiadkowych i parkingów, który może być wykorzystany przy projektowaniu systemów Park & Ride w dużych miastach. Model ten uwzględnia optymalizację kosztów związanych z przewożeniem osób na wybranych trasach.
The work contains of four subject fields: 1) research on regional railway transport, 2) quality of public transport, 3) conception of urban logistics, 4) car parks models. In the field of regional railway ... więcejThe work contains of four subject fields: 1) research on regional railway transport, 2) quality of public transport, 3) conception of urban logistics, 4) car parks models. In the field of regional railway transport research the survey among Charsznica region inhabitants have been made. The aim of survey was to know the preferences of inhabitants using various modes of public and private transport including regional railways and their possible transport behaviours after modernization of Kraków-Psary line and the change of its route in the region of Charsznica community. The identification of passengers' flows on new railway connection to the airport in Balice has been made. In the field of urban transport quality the variability the following coefficients: schedule quality, regularity, unpunctuality and undone courses in 5 surveyed series have been estimated and the analysis of punctuality of public transport vehicles for 34 lines has been made. In the field of urban logistics conception the identification of problems for goods flows in towns the analysis of conditions for logistics centres creation as the basis for urban logistics development, the identification and discussion of the problem of logistic centre localization for Krakow agglomeration in the light of centres localization criterion have been done. In the field of car park models the mathematical model for transfer stops and car parks localization has been given. The model can be used while planning Park & Ride system in big towns. The model optimizes the costs of passengers' travels on selected routes. |
|