Wyszukiwanie:
|
|
Sortowanie:
|
|
|
Bibliografia Publikacji Pracowników PK (50021) | Inne bazy bibliograficzne (15019) Architektura i Sztuka Krakowa (2298) | Historia i Ludzie PK – baza w przygotowaniu (0) | Konferencje Krynickie - Referaty (7776) LXVII Konferencja Naukowa, 2022 (41) | LXVI Konferencja Naukowa, 2020 (67) | LXV Konferencja Naukowa, 2019 (58) | LXIV Konferencja Naukowa, 2018 (139) | LXIII Konferencja Naukowa, 2017 (136) | LXII Konferencja Naukowa, 2016 (150) | LXI Konferencja Naukowa, 2015 (145) | LX Konferencja Naukowa, 2014 (190) | LIX Konferencja Naukowa, 2013 (110) | LVIII Konferencja Naukowa, 2012 (168) | LVII Konferencja Naukowa, 2011 (111) | LVI Konferencja Naukowa, 2010 (130) | LV Konferencja Naukowa, 2009 (108) | LIV Konferencja Naukowa, 2008 (161) | LIII Konferencja Naukowa, 2007 (161) | LII Konferencja Naukowa, 2006 (123) | LI Konferencja Naukowa, 2005 (113) | L Konferencja Naukowa, 2004 (165) | XLIX Konferencja Naukowa, 2003 (125) | XLVIII Konferencja Naukowa, 2002 (137) | XLVII Konferencja Naukowa, 2001 (154) | XLVI Konferencja Naukowa, 2000 (140) | XLV Konferencja Naukowa, 1999 (161) | XLIV Konferencja Naukowa, 1998 (140) | XLIII Konferencja Naukowa, 1997 (153) | XLII Konferencja Naukowa, 1996 (164) | XLI Konferencja Naukowa, 1995 (173) | XL Konferencja Naukowa, 1994 (151) | XXXIX Konferencja Naukowa, 1993 (148) | XXXVIII Konferencja Naukowa, 1992 (117) | XXXVII Konferencja Naukowa, 1991 (125) | XXXVI Konferencja Naukowa, 1990 (109) | XXXV Konferencja Naukowa, 1989 (150) | XXXIV Konferencja Naukowa, 1988 (177) | XXXIII Konferencja Naukowa, 1987 (195) | XXXII Konferencja Naukowa, 1986 (190) | XXXI Konferencja Naukowa, 1985 (180) | XXX Konferencja Naukowa, 1984 (143) | XXIX Konferencja Naukowa, 1983 (141) | XXVIII Konferencja Naukowa, 1982 (120) | XXVII Konferencja Naukowa, 1981 (160) | XXVI Konferencja Naukowa, 1980 (169) | XXV Konferencja Naukowa, 1979 (177) | XXIV Konferencja Naukowa, 1978 (143) | XXIII Konferencja Naukowa, 1977 (120) | XXII Konferencja Naukowa, 1976 (143) | XXI Konferencja Naukowa, 1975 (132) | XX Konferencja Naukowa, 1974 (151) | XIX Konferencja Naukowa, 1973 (131) | XVIII Konferencja Naukowa, 1972 (112) | XVII Konferencja Naukowa, 1971 (120) | XVI Konferencja Naukowa, 1970 (116) | XV Konferencja Naukowa, 1969 (75) | XIV Konferencja Naukowa, 1968 (114) | XIII Konferencja Naukowa, 1967 (100) | XII Konferencja Naukowa, 1966 (106) | XI Konferencja Naukowa, 1965 (81) |
| Niepublikowane prace naukowe pracowników PK (1994-2012) (4941) |
|
Typy zasobów
Jednostki PK
Tematyka bazy Historia i Ludzie PK
Opcje
| | Andrzej Adamski Inteligentny system sterowania arterią skrzyżowań. Etap II typ: niepublikowana praca | |
|
|
Wariant tytułu | | Intelligent traffic artery control system. Stage II | Rok ukończenia pracy | | 2007 | Jednostka wykonująca | | Politechnika Krakowska Instytut Zarządzania w Budownictwie i Transporcie |
Rodzaj pracy | | naukowa | Klasyfikacja PKT | | [690000] Transport | Słowa kluczowe autorskie | | ITS systemy Sterowanie ruchem na arteriach Synchronizacja ruchu na arterii ITS systems Artery traffic control system Artery synchronization | Abstrakt | | Rozwój nowoczesnych technologii informatycznych i systemów łączności umożliwił stworzenie zaawansowanych ITS systemów w ramach, których problemy sterowania ruchem drogowym na sygnalizowanych arteriach ... więcejRozwój nowoczesnych technologii informatycznych i systemów łączności umożliwił stworzenie zaawansowanych ITS systemów w ramach, których problemy sterowania ruchem drogowym na sygnalizowanych arteriach w miastach mogą być znacznie efektywniej rozwiązywane. W pierwszej kolejności można wprowadzać bardziej reprezentatywne modele ruchu drogowego wykorzystywane dla potrzeb synchronizacji arterii skrzyżowań. W tym celu wprowadzono 2-D model ruchu drogowego w postaci pola losowego trajektorii pojazdów. Problem synchronizacji sformułowano kompatybilnie do wprowadzonego modelu sterowania w postaci minimalizacji odchyłek trajektorii pojazdów podróżujących wzdłuż arterii od "trajektorii odniesienia" reprezentującej idealne warunki synchronizacji dla danej arterii. Reprezentatywność modelu sterowania jest warunkowana zaawansowanymi metodami estymacji rodziny trajektorii pojazdów.
Development of modern enabling information and communication technologies create the base for ITS systems development in which traffic control at signalized arterias can be solved more efficient than before. ... więcejDevelopment of modern enabling information and communication technologies create the base for ITS systems development in which traffic control at signalized arterias can be solved more efficient than before. The creation of more representative traffic control models in the form of 2-D Random Fields of vehicle trajectories seems to be the first necessary task to increase traffic control efficiency. The synchronization problem was formulated in compatible way to control model as minimization "off-reference trajectory" deviations of vehicle trajectories actually moving along artery. Representativity of the control model is conditioned by advanced estimation methods used for real-time estimation vehicle trajectories. |
|