Wyszukiwanie:
|
|
Sortowanie:
|
|
|
Bibliografia Publikacji Pracowników PK (50021) | Inne bazy bibliograficzne (15019) Architektura i Sztuka Krakowa (2298) | Historia i Ludzie PK – baza w przygotowaniu (0) | Konferencje Krynickie - Referaty (7776) LXVII Konferencja Naukowa, 2022 (41) | LXVI Konferencja Naukowa, 2020 (67) | LXV Konferencja Naukowa, 2019 (58) | LXIV Konferencja Naukowa, 2018 (139) | LXIII Konferencja Naukowa, 2017 (136) | LXII Konferencja Naukowa, 2016 (150) | LXI Konferencja Naukowa, 2015 (145) | LX Konferencja Naukowa, 2014 (190) | LIX Konferencja Naukowa, 2013 (110) | LVIII Konferencja Naukowa, 2012 (168) | LVII Konferencja Naukowa, 2011 (111) | LVI Konferencja Naukowa, 2010 (130) | LV Konferencja Naukowa, 2009 (108) | LIV Konferencja Naukowa, 2008 (161) | LIII Konferencja Naukowa, 2007 (161) | LII Konferencja Naukowa, 2006 (123) | LI Konferencja Naukowa, 2005 (113) | L Konferencja Naukowa, 2004 (165) | XLIX Konferencja Naukowa, 2003 (125) | XLVIII Konferencja Naukowa, 2002 (137) | XLVII Konferencja Naukowa, 2001 (154) | XLVI Konferencja Naukowa, 2000 (140) | XLV Konferencja Naukowa, 1999 (161) | XLIV Konferencja Naukowa, 1998 (140) | XLIII Konferencja Naukowa, 1997 (153) | XLII Konferencja Naukowa, 1996 (164) | XLI Konferencja Naukowa, 1995 (173) | XL Konferencja Naukowa, 1994 (151) | XXXIX Konferencja Naukowa, 1993 (148) | XXXVIII Konferencja Naukowa, 1992 (117) | XXXVII Konferencja Naukowa, 1991 (125) | XXXVI Konferencja Naukowa, 1990 (109) | XXXV Konferencja Naukowa, 1989 (150) | XXXIV Konferencja Naukowa, 1988 (177) | XXXIII Konferencja Naukowa, 1987 (195) | XXXII Konferencja Naukowa, 1986 (190) | XXXI Konferencja Naukowa, 1985 (180) | XXX Konferencja Naukowa, 1984 (143) | XXIX Konferencja Naukowa, 1983 (141) | XXVIII Konferencja Naukowa, 1982 (120) | XXVII Konferencja Naukowa, 1981 (160) | XXVI Konferencja Naukowa, 1980 (169) | XXV Konferencja Naukowa, 1979 (177) | XXIV Konferencja Naukowa, 1978 (143) | XXIII Konferencja Naukowa, 1977 (120) | XXII Konferencja Naukowa, 1976 (143) | XXI Konferencja Naukowa, 1975 (132) | XX Konferencja Naukowa, 1974 (151) | XIX Konferencja Naukowa, 1973 (131) | XVIII Konferencja Naukowa, 1972 (112) | XVII Konferencja Naukowa, 1971 (120) | XVI Konferencja Naukowa, 1970 (116) | XV Konferencja Naukowa, 1969 (75) | XIV Konferencja Naukowa, 1968 (114) | XIII Konferencja Naukowa, 1967 (100) | XII Konferencja Naukowa, 1966 (106) | XI Konferencja Naukowa, 1965 (81) |
| Niepublikowane prace naukowe pracowników PK (1994-2012) (4941) |
|
Typy zasobów
Jednostki PK
Tematyka bazy Historia i Ludzie PK
Opcje
|
Wariant tytułu | | Integrated Intelligent Transportation Systems | Rok ukończenia pracy | | 2008 | Jednostka wykonująca | | Politechnika Krakowska Instytut Zarządzania w Budownictwie i Transporcie |
Rodzaj pracy | | naukowo-badawcza | Klasyfikacja PKT | | [690000] Transport | Słowa kluczowe autorskie | | Systemy transportowe ITS systemy Transportation systems ITS systems | Abstrakt | | Główne cele do osiągnięcia przy realizacji projektu: Stworzenie oryginalnej dedykowanej metodologii rozwoju różnych poszukiwanych wariantów nowoczesnych ITS (inteligentnych zintegrowanych) wielowarstwowych ... więcejGłówne cele do osiągnięcia przy realizacji projektu: Stworzenie oryginalnej dedykowanej metodologii rozwoju różnych poszukiwanych wariantów nowoczesnych ITS (inteligentnych zintegrowanych) wielowarstwowych hierarchicznych systemów transportowych ze szczególnym uwzględnieniem opcji stosowania wielokryterialnych inteligentnych narzędzi dla podejmowania decyzji zarządzających i inteligentnych/adaptacyjnych metod sterowania w czasie rzeczywistym typu robust. Praktycznymi przesłankami dla poszukiwania oryginalnych metod sterowania ruchem drogowym typu robust są między innymi wysoki poziom nieokreśloności procesów ruchowych (np. wynikający z określonych zachowań uczestników ruchu, występowanie szerokiego spektrum nieprzewidywalnych operacyjnych incydentów i wypadków ruchowych), losowe fluktuacje procesów i niska reprezentatywność estymowanych parametrów 2-D (czas x przestrzeń) modeli ruchowych, ograniczenia (zakresy operacyjne i charakterystyki) na ogół działających systemów detekcji i monitoringu ruchu drogowego. Zapotrzebowanie na inteligentne działania systemowych warstw zarządzania, koordynacji, adaptacji, harmonogramowania, nadzoru i monitoringu oraz warstwy bezpośredniego sterowania wynikają ponadto z dużej złożoności procesów transportowych generowanych przez różne oddziaływujące na siebie mody transportowe oraz z bardzo wysokich wymagań systemowych (pracy w czasie rzeczywistym) w zakresie bardzo krótkich wymaganych czasów reakcji systemu na wykrywane, diagnozowane, estymowane i przewidywane zjawiska ruchowe. [...] |
|