Wyszukiwanie:
|
|
Sortowanie:
|
|
|
Bibliografia Publikacji Pracowników PK (50021) | Inne bazy bibliograficzne (15019) Architektura i Sztuka Krakowa (2298) | Historia i Ludzie PK – baza w przygotowaniu (0) | Konferencje Krynickie - Referaty (7776) LXVII Konferencja Naukowa, 2022 (41) | LXVI Konferencja Naukowa, 2020 (67) | LXV Konferencja Naukowa, 2019 (58) | LXIV Konferencja Naukowa, 2018 (139) | LXIII Konferencja Naukowa, 2017 (136) | LXII Konferencja Naukowa, 2016 (150) | LXI Konferencja Naukowa, 2015 (145) | LX Konferencja Naukowa, 2014 (190) | LIX Konferencja Naukowa, 2013 (110) | LVIII Konferencja Naukowa, 2012 (168) | LVII Konferencja Naukowa, 2011 (111) | LVI Konferencja Naukowa, 2010 (130) | LV Konferencja Naukowa, 2009 (108) | LIV Konferencja Naukowa, 2008 (161) | LIII Konferencja Naukowa, 2007 (161) | LII Konferencja Naukowa, 2006 (123) | LI Konferencja Naukowa, 2005 (113) | L Konferencja Naukowa, 2004 (165) | XLIX Konferencja Naukowa, 2003 (125) | XLVIII Konferencja Naukowa, 2002 (137) | XLVII Konferencja Naukowa, 2001 (154) | XLVI Konferencja Naukowa, 2000 (140) | XLV Konferencja Naukowa, 1999 (161) | XLIV Konferencja Naukowa, 1998 (140) | XLIII Konferencja Naukowa, 1997 (153) | XLII Konferencja Naukowa, 1996 (164) | XLI Konferencja Naukowa, 1995 (173) | XL Konferencja Naukowa, 1994 (151) | XXXIX Konferencja Naukowa, 1993 (148) | XXXVIII Konferencja Naukowa, 1992 (117) | XXXVII Konferencja Naukowa, 1991 (125) | XXXVI Konferencja Naukowa, 1990 (109) | XXXV Konferencja Naukowa, 1989 (150) | XXXIV Konferencja Naukowa, 1988 (177) | XXXIII Konferencja Naukowa, 1987 (195) | XXXII Konferencja Naukowa, 1986 (190) | XXXI Konferencja Naukowa, 1985 (180) | XXX Konferencja Naukowa, 1984 (143) | XXIX Konferencja Naukowa, 1983 (141) | XXVIII Konferencja Naukowa, 1982 (120) | XXVII Konferencja Naukowa, 1981 (160) | XXVI Konferencja Naukowa, 1980 (169) | XXV Konferencja Naukowa, 1979 (177) | XXIV Konferencja Naukowa, 1978 (143) | XXIII Konferencja Naukowa, 1977 (120) | XXII Konferencja Naukowa, 1976 (143) | XXI Konferencja Naukowa, 1975 (132) | XX Konferencja Naukowa, 1974 (151) | XIX Konferencja Naukowa, 1973 (131) | XVIII Konferencja Naukowa, 1972 (112) | XVII Konferencja Naukowa, 1971 (120) | XVI Konferencja Naukowa, 1970 (116) | XV Konferencja Naukowa, 1969 (75) | XIV Konferencja Naukowa, 1968 (114) | XIII Konferencja Naukowa, 1967 (100) | XII Konferencja Naukowa, 1966 (106) | XI Konferencja Naukowa, 1965 (81) |
| Niepublikowane prace naukowe pracowników PK (1994-2012) (4941) |
|
Typy zasobów
Jednostki PK
Tematyka bazy Historia i Ludzie PK
Opcje
|
Wariant tytułu | | Analysis of Continuous Wavelet Transformation Employment Possibilities for Evaluation of Temporary Comfort Disturbances in Vehicles | Rok ukończenia pracy | | 2010 | Jednostka wykonująca | | Politechnika Krakowska Instytut Pojazdów Samochodowych i Silników Spalinowych |
Rodzaj pracy | | naukowo-badawcza | Klasyfikacja PKT | | [233236] Analiza harmoniczna. Analiza Fourriera [662500] Komunikacja miejska [233200] Analiza matematyczna [660000] Gospodarka komunalna [230000] Matematyka | Słowa kluczowe autorskie | | Komfort jazdy Transformacja falkowa Ride comfort Wavelets transformation | Abstrakt | | Komfort jazdy był zawsze jednym z najważniejszych czynników w rozwoju pojazdów. Obecnie staje się on bardzo istotnym czynnikiem oceny produktów przemysłu motoryzacyjnego. Zakłócenia w ruchu pojazdów, ... więcejKomfort jazdy był zawsze jednym z najważniejszych czynników w rozwoju pojazdów. Obecnie staje się on bardzo istotnym czynnikiem oceny produktów przemysłu motoryzacyjnego. Zakłócenia w ruchu pojazdów, przykładowo przejazd przez przeszkodę lub jazda po krzywych przejściowych pojazdu szynowego, mogą być przyczyną zakłóceń komfortu. Wartości tych wymuszeń mogą określać subiektywną negatywną ocenę komfortu przez pasażera lub kierowcę. Gwałtowne zmiany wartości przyśpieszenia o niskiej częstotliwości są szczególnie odczuwalne. Dlatego też podjęto próbę zdefiniowania tych zakłóceń i określono w standardach współczynniki PCT i PDE dla pojazdów szynowych. [...]
Ride comfort has always been considered to be essential for vehicle development. Nowdays it is one of aspects of vehicle industry that is getting more and more important. Disturbances in vehicle motion, ... więcejRide comfort has always been considered to be essential for vehicle development. Nowdays it is one of aspects of vehicle industry that is getting more and more important. Disturbances in vehicle motion, for example drive across an obstacle or drive of a rail vehicle across the transition curve may be the reason for ride comfort disturbances. These excitation values may define the subjective negative comfort assessment by a passenger or a driver. [...] |
|