Wyszukiwanie:
|
|
Sortowanie:
|
|
|
Bibliografia Publikacji Pracowników PK (50021) | Inne bazy bibliograficzne (15019) Architektura i Sztuka Krakowa (2298) | Historia i Ludzie PK – baza w przygotowaniu (0) | Konferencje Krynickie - Referaty (7776) LXVII Konferencja Naukowa, 2022 (41) | LXVI Konferencja Naukowa, 2020 (67) | LXV Konferencja Naukowa, 2019 (58) | LXIV Konferencja Naukowa, 2018 (139) | LXIII Konferencja Naukowa, 2017 (136) | LXII Konferencja Naukowa, 2016 (150) | LXI Konferencja Naukowa, 2015 (145) | LX Konferencja Naukowa, 2014 (190) | LIX Konferencja Naukowa, 2013 (110) | LVIII Konferencja Naukowa, 2012 (168) | LVII Konferencja Naukowa, 2011 (111) | LVI Konferencja Naukowa, 2010 (130) | LV Konferencja Naukowa, 2009 (108) | LIV Konferencja Naukowa, 2008 (161) | LIII Konferencja Naukowa, 2007 (161) | LII Konferencja Naukowa, 2006 (123) | LI Konferencja Naukowa, 2005 (113) | L Konferencja Naukowa, 2004 (165) | XLIX Konferencja Naukowa, 2003 (125) | XLVIII Konferencja Naukowa, 2002 (137) | XLVII Konferencja Naukowa, 2001 (154) | XLVI Konferencja Naukowa, 2000 (140) | XLV Konferencja Naukowa, 1999 (161) | XLIV Konferencja Naukowa, 1998 (140) | XLIII Konferencja Naukowa, 1997 (153) | XLII Konferencja Naukowa, 1996 (164) | XLI Konferencja Naukowa, 1995 (173) | XL Konferencja Naukowa, 1994 (151) | XXXIX Konferencja Naukowa, 1993 (148) | XXXVIII Konferencja Naukowa, 1992 (117) | XXXVII Konferencja Naukowa, 1991 (125) | XXXVI Konferencja Naukowa, 1990 (109) | XXXV Konferencja Naukowa, 1989 (150) | XXXIV Konferencja Naukowa, 1988 (177) | XXXIII Konferencja Naukowa, 1987 (195) | XXXII Konferencja Naukowa, 1986 (190) | XXXI Konferencja Naukowa, 1985 (180) | XXX Konferencja Naukowa, 1984 (143) | XXIX Konferencja Naukowa, 1983 (141) | XXVIII Konferencja Naukowa, 1982 (120) | XXVII Konferencja Naukowa, 1981 (160) | XXVI Konferencja Naukowa, 1980 (169) | XXV Konferencja Naukowa, 1979 (177) | XXIV Konferencja Naukowa, 1978 (143) | XXIII Konferencja Naukowa, 1977 (120) | XXII Konferencja Naukowa, 1976 (143) | XXI Konferencja Naukowa, 1975 (132) | XX Konferencja Naukowa, 1974 (151) | XIX Konferencja Naukowa, 1973 (131) | XVIII Konferencja Naukowa, 1972 (112) | XVII Konferencja Naukowa, 1971 (120) | XVI Konferencja Naukowa, 1970 (116) | XV Konferencja Naukowa, 1969 (75) | XIV Konferencja Naukowa, 1968 (114) | XIII Konferencja Naukowa, 1967 (100) | XII Konferencja Naukowa, 1966 (106) | XI Konferencja Naukowa, 1965 (81) |
| Niepublikowane prace naukowe pracowników PK (1994-2012) (4941) |
|
Jednostki PK
Opcje
| | Janczur, Robert Analityczno-eksperymentalna metoda badań sterowności samochodu : praca doktorska |
|
Promotor | | dr hab. inż. Józef Struski, prof. PK | Tytuł równoległy | | The experimental analytic method of car handling characteristics study | Miejsce wydania | | Kraków | Data wydania | | 2002 | Język | | polski | Liczba stron | | 122 | Oznaczenie ilustracji | | rys., tabl., wykr. | Bibliografia (na str.) | | 114-120 | Bibliografia (liczba pozycji) | | 91 | Charakter pracy | | publikacja naukowa | Oznaczenie streszczenia | | Streszcz., Summ. | Opis bibliograficzny | | Analityczno-eksperymentalna metoda badań sterowności samochodu : praca doktorska = The experimental analytic method of car handling characteristics study / Robert Janczur. – Kraków, 2002. – 122 ... więcejAnalityczno-eksperymentalna metoda badań sterowności samochodu : praca doktorska = The experimental analytic method of car handling characteristics study / Robert Janczur. – Kraków, 2002. – 122 k. : rys., tabl., wykr. – Politechnika Krakowska. Wydział Mechaniczny. – Promotor: dr hab. inż. Józef Struski, prof. PK. – Bibliogr. 91 poz., Streszcz., Summ. |
Klasyfikacja PKT | | [372321] Samochody [372300] Przemysł środków transportu [370000] Budowa maszyn. Przemysł maszynowy i metalowy | Słowa kluczowe | | kinematyka, przestrzeń i czas, ruch, prędkość, przyspieszenie, mechanika statystyczna, samochody, technika samochodowa | Abstrakt | | Podstawą opracowanej metody jest matematyczny, dwuśladowy funkcjonalny model samochodu, stosunkowo prosty w porównaniu do strukturalnych modeli przeznaczonych do symulacji ustalonego i nie ustalonego ... więcejPodstawą opracowanej metody jest matematyczny, dwuśladowy funkcjonalny model samochodu, stosunkowo prosty w porównaniu do strukturalnych modeli przeznaczonych do symulacji ustalonego i nie ustalonego ruchu samochodu. W modelu uwzględnione zostały charakterystyki: ogumienia, kinematyczne zawieszeń, elastyczności skrętnej mechanizmu prowadzenia kół kierowanych oraz zależności: reakcji pionowych jezdni na koła i przechyłu bocznego nadwozia od przyspieszenia poprzecznego. W celu realizacji badań wykonano oryginalne przyrządu do pomiaru rzeczywistych kątów skrętu kół kierowanych w czasie ruchu pojazdu. Opisana metoda umożliwia wyznaczenie charakterystyk sterowności w zakresie dużych prędkości jazdy i może być wykorzystana do weryfikacji skomplikowanych modeli w zakresie ustalonego ruchu samochodu, a także do analizy wpływu parametrów konstrukcyjnych i eksploatacyjnych układu jezdnego na sterowność samochodu. |
Jednostka nadająca stopień | | Politechnika Krakowska. Wydział Mechaniczny |
Link do publikacji | | w Repozytorium Politechniki Krakowskiej | Link do katalogu Biblioteki PK | | przejdź | Kolekcja | | |
|