Wyszukiwanie:
tytuł, autor
wszędzie

Sortowanie:


Bibliografia Publikacji Pracowników PK (50021)
Inne bazy bibliograficzne (15019)
    Architektura i Sztuka Krakowa (2298)
    Historia i Ludzie PK – baza w przygotowaniu (0)
    Konferencje Krynickie - Referaty (7776)
    Niepublikowane prace naukowe pracowników PK (1994-2012) (4941)


Jednostki PK
Wydział Architektury [A]
Wydział Inżynierii i Technologii Chemicznej [C]
Wydział Inżynierii Elektrycznej i Komputerowej [E]
Wydział Informatyki i Telekomunikacji [F]
Wydział Inżynierii Lądowej [L]
Wydział Mechaniczny [M]
Wydział Inżynierii Środowiska i Energetyki [Ś]
Zbiory cyfrowe BPK [-]
Jednostki pozawydziałowe [-]
Spoza PK [-]
Wydział Inżynierii Materiałowej i Fizyki [I]


Opcje

Drabicki, Arkadiusz

Modelling the impact of real-time crowding information in urban public transport networks : doctoral dissertation thesis

typ: rozprawa doktorska

 

Promotor prof. dr hab. inż. Andrzej Szarata
Promotor pomocniczy dr inż. Rafał Kucharski
Tytuł równoległy Modelowanie oddziaływania informacji w czasie rzeczywistym o napełnieniu pasażerskim w sieciach miejskiego transportu zbiorowego : rozprawa doktorska
Miejsce wydania Kraków
Data wydania 2023
Język angielski
Liczba stron 129, 17
Oznaczenie ilustracji rys., tab., wykr.
Charakter pracy publikacja naukowa
Oznaczenie streszczenia Streszcz., Summ.
Uwagi Bibliogr. przy poszcz. rozdz.
Opis bibliograficzny
Modelling the impact of real-time crowding information in urban public transport networks : doctoral dissertation thesis = Modelowanie oddziaływania informacji w czasie rzeczywistym o napełnieniu pasażerskim ... więcej

tematyka
Słowa kluczowe transport modelling, travel behaviour, real-time crowding information, public transport, passenger overcrowding

modelowanie transportowe, zachowania transportowe, informacja o napełnieniu pasażerskim w czasie rzeczywistym, transport zbiorowy, zatłoczenie pasażerskie
Abstrakt
Thesis objective is to develop an analytical framework for modelling the effects of real-time crowding information (RTCI) in urban public transport (PT) systems. Part 1. introduces a dynamic PT model for ... więcej

Celem naukowym pracy jest rozwój metod (narzędzi) modelowania efektów dostarczania informacji o napełnieniu pasażerskim w czasie rzeczywistym (RTCI) na decyzje podróżnych w systemach miejskiego ... więcej

dodatkowe informacje
zasób
Jednostka nadająca stopień Politechnika Krakowska. Wydział Inżynierii Lądowej

odnośniki
Link do publikacji w Repozytorium Politechniki Krakowskiej  
Link do katalogu Biblioteki PK przejdź  
Kolekcja
Rozprawy doktorskie






© 2009 - 2024 Biblioteka Politechniki Krakowskiej
http://www.biblos.pk.edu.pl/