Wyszukiwanie:
|
|
Sortowanie:
|
|
|
Bibliografia Publikacji Pracowników PK (50021) | Inne bazy bibliograficzne (15019) Architektura i Sztuka Krakowa (2298) | Historia i Ludzie PK – baza w przygotowaniu (0) | Konferencje Krynickie - Referaty (7776) LXVII Konferencja Naukowa, 2022 (41) | LXVI Konferencja Naukowa, 2020 (67) | LXV Konferencja Naukowa, 2019 (58) | LXIV Konferencja Naukowa, 2018 (139) | LXIII Konferencja Naukowa, 2017 (136) | LXII Konferencja Naukowa, 2016 (150) | LXI Konferencja Naukowa, 2015 (145) | LX Konferencja Naukowa, 2014 (190) | LIX Konferencja Naukowa, 2013 (110) | LVIII Konferencja Naukowa, 2012 (168) | LVII Konferencja Naukowa, 2011 (111) | LVI Konferencja Naukowa, 2010 (130) | LV Konferencja Naukowa, 2009 (108) | LIV Konferencja Naukowa, 2008 (161) | LIII Konferencja Naukowa, 2007 (161) | LII Konferencja Naukowa, 2006 (123) | LI Konferencja Naukowa, 2005 (113) | L Konferencja Naukowa, 2004 (165) | XLIX Konferencja Naukowa, 2003 (125) | XLVIII Konferencja Naukowa, 2002 (137) | XLVII Konferencja Naukowa, 2001 (154) | XLVI Konferencja Naukowa, 2000 (140) | XLV Konferencja Naukowa, 1999 (161) | XLIV Konferencja Naukowa, 1998 (140) | XLIII Konferencja Naukowa, 1997 (153) | XLII Konferencja Naukowa, 1996 (164) | XLI Konferencja Naukowa, 1995 (173) | XL Konferencja Naukowa, 1994 (151) | XXXIX Konferencja Naukowa, 1993 (148) | XXXVIII Konferencja Naukowa, 1992 (117) | XXXVII Konferencja Naukowa, 1991 (125) | XXXVI Konferencja Naukowa, 1990 (109) | XXXV Konferencja Naukowa, 1989 (150) | XXXIV Konferencja Naukowa, 1988 (177) | XXXIII Konferencja Naukowa, 1987 (195) | XXXII Konferencja Naukowa, 1986 (190) | XXXI Konferencja Naukowa, 1985 (180) | XXX Konferencja Naukowa, 1984 (143) | XXIX Konferencja Naukowa, 1983 (141) | XXVIII Konferencja Naukowa, 1982 (120) | XXVII Konferencja Naukowa, 1981 (160) | XXVI Konferencja Naukowa, 1980 (169) | XXV Konferencja Naukowa, 1979 (177) | XXIV Konferencja Naukowa, 1978 (143) | XXIII Konferencja Naukowa, 1977 (120) | XXII Konferencja Naukowa, 1976 (143) | XXI Konferencja Naukowa, 1975 (132) | XX Konferencja Naukowa, 1974 (151) | XIX Konferencja Naukowa, 1973 (131) | XVIII Konferencja Naukowa, 1972 (112) | XVII Konferencja Naukowa, 1971 (120) | XVI Konferencja Naukowa, 1970 (116) | XV Konferencja Naukowa, 1969 (75) | XIV Konferencja Naukowa, 1968 (114) | XIII Konferencja Naukowa, 1967 (100) | XII Konferencja Naukowa, 1966 (106) | XI Konferencja Naukowa, 1965 (81) |
| Niepublikowane prace naukowe pracowników PK (1994-2012) (4941) |
|
Jednostki PK
Opcje
| | Gondek, Stanisław Analiza zachowania rowerzystów na zamiejskich skrzyżowaniach z sygnalizacją świetlną typ: materiały konferencyjne w czasopiśmie |
|
|
|
Forma publikacji | | referat/artykuł | Wariant tytułu | | Bicycles’ behavior on rural signalized intersections | Seria/Czasopismo | | Autobusy : technika, eksploatacja, systemy transportowe | Data wydania | | 2013 | Język | | polski | Numeracja | | Nr 3 | Typ nośnika | | CD | Zakres stron | | 1727-1738 | Oznaczenia ref./art. | | 176_Gondek.pdf | Oznaczenie ilustracji | | rys., tab., wykr. | Bibliografia (na str.) | | 1738 | Bibliografia (liczba pozycji) | | 5 | Oznaczenie streszczenia | | Streszcz., Abstr. | ISSN | | 1509-5878 | Nazwa konferencji | | LogiTrans : X Konferencja Naukowo-Techniczna "Logistyka, Systemy Transportowe, Bezpieczeństwo w Transporcie" | Miejsce konferencji | | Szczyrk | Data konferencji | | 16-19.04.2013 | Charakter pracy | | publikacja naukowa | Rodzaj publikacji | | sprawozdanie z badań (technical report) | Publikacja recenzowana | | tak | Opis bibliograficzny | | Analiza zachowania rowerzystów na zamiejskich skrzyżowaniach z sygnalizacją świetlną / Stanisław Gondek // Autobusy : technika, eksploatacja, systemy transportowe [Dokument elektroniczny]. – Dysk ... więcejAnaliza zachowania rowerzystów na zamiejskich skrzyżowaniach z sygnalizacją świetlną / Stanisław Gondek // Autobusy : technika, eksploatacja, systemy transportowe [Dokument elektroniczny]. – Dysk optyczny CD. – 2013, Nr 3, s. 1727-1738 : rys., tab., wykr. – Oznaczenie ref./art.: 176_Gondek.pdf. – Bibliogr. 5 poz., Streszcz., Abstr. – Tyt. streszcz.: Bicycles’ behavior on rural signalized intersections. – Mat. konf.: LogiTrans : X Konferencja Naukowo-Techniczna "Logistyka, Systemy Transportowe, Bezpieczeństwo w Transporcie", Szczyrk, 16-19.04.2013. – ISSN 1509-5878 |
Klasyfikacja PKT | | [663300] Drogownictwo [660000] Gospodarka komunalna | Słowa kluczowe | | skrzyżowanie, sygnalizacja, rowerzyści, prędkość jazdy | Abstrakt | | Rowerzyści, jako niechronieni użytkownicy ruchu, stanowią znaczącą część (7 ÷ 8 %) ofiar śmiertelnych i rannych w wypadkach drogowych przy stosunkowo niewielkim udziale podróży rowerowych (1 ... więcejRowerzyści, jako niechronieni użytkownicy ruchu, stanowią znaczącą część (7 ÷ 8 %) ofiar śmiertelnych i rannych w wypadkach drogowych przy stosunkowo niewielkim udziale podróży rowerowych (1 ÷ 2 %). Na zamiejskich skrzyżowaniach z sygnalizacją świetlną czasy międzyzielone nie zapewniają bezpiecznego opuszczenia skrzyżowania przez rowerzystów, którzy poruszają się znacznie wolniej od pojazdów. Dotyczy to w szczególności rowerzystów przejeżdżających drogę główną charakteryzującą się znacznymi przekrojami poprzecznymi i dużymi prędkościami jazdy. Brakuje też na tych skrzyżowaniach przejazdów dla rowerzystów, co zmusza część z nich do korzystania z przejść dla pieszych. W referacie zaprezentowano wyniki badań empirycznych zachowania rowerzystów przekraczających drogę główną, tzn. udziały rowerzystów korzystających z jezdni i przejść dla pieszych oraz sposobów korzystania z tych przejść: prowadzenie roweru lub przejeżdżanie. Zaprezentowano również wyniki badań prędkości przejazdu rowerzystów przez skrzyżowanie z biegu i zatrzymania.
Cyclists, as vulnerable road users, form a significant proportion of deaths and injuries, in road accidents (7 to 8%), with a relatively low share of vehicle trips (1 to 2 %). For rural signalized intersections, ... więcejCyclists, as vulnerable road users, form a significant proportion of deaths and injuries, in road accidents (7 to 8%), with a relatively low share of vehicle trips (1 to 2 %). For rural signalized intersections, intergreen times do not provide a safe crossing for cyclists, who are moving much slower than the vehicles. This applies to major roads, characterised by significant cross sections and high speed driving. There is also no bicycle crossing on these intersections, forcing some of cyclists to use the pedestrian crossings. The paper presents the results of empirical studies on the behaviour of cyclists crossing the main road, ie in the interests of cyclists using the road and pedestrian crossings, and how to use these transitions: lead a bike or ride a bike on the pedestrian crossings. Also presented the results of the speed of cyclists passing through the intersection of stop and go. |
Lista MNiSW/MEiN | | B | Punktacja czasopisma | | 4 | Ujednolicona lista MNiSW 2013-2016 | | B | Ujednolicona punktacja MNiSW 2013-2016 | | 7 |
Publikacja w Open Access (OA) | | nie |
|