Wyszukiwanie:
|
|
Sortowanie:
|
|
|
Bibliografia Publikacji Pracowników PK (50021) | Inne bazy bibliograficzne (15019) Architektura i Sztuka Krakowa (2298) | Historia i Ludzie PK – baza w przygotowaniu (0) | Konferencje Krynickie - Referaty (7776) LXVII Konferencja Naukowa, 2022 (41) | LXVI Konferencja Naukowa, 2020 (67) | LXV Konferencja Naukowa, 2019 (58) | LXIV Konferencja Naukowa, 2018 (139) | LXIII Konferencja Naukowa, 2017 (136) | LXII Konferencja Naukowa, 2016 (150) | LXI Konferencja Naukowa, 2015 (145) | LX Konferencja Naukowa, 2014 (190) | LIX Konferencja Naukowa, 2013 (110) | LVIII Konferencja Naukowa, 2012 (168) | LVII Konferencja Naukowa, 2011 (111) | LVI Konferencja Naukowa, 2010 (130) | LV Konferencja Naukowa, 2009 (108) | LIV Konferencja Naukowa, 2008 (161) | LIII Konferencja Naukowa, 2007 (161) | LII Konferencja Naukowa, 2006 (123) | LI Konferencja Naukowa, 2005 (113) | L Konferencja Naukowa, 2004 (165) | XLIX Konferencja Naukowa, 2003 (125) | XLVIII Konferencja Naukowa, 2002 (137) | XLVII Konferencja Naukowa, 2001 (154) | XLVI Konferencja Naukowa, 2000 (140) | XLV Konferencja Naukowa, 1999 (161) | XLIV Konferencja Naukowa, 1998 (140) | XLIII Konferencja Naukowa, 1997 (153) | XLII Konferencja Naukowa, 1996 (164) | XLI Konferencja Naukowa, 1995 (173) | XL Konferencja Naukowa, 1994 (151) | XXXIX Konferencja Naukowa, 1993 (148) | XXXVIII Konferencja Naukowa, 1992 (117) | XXXVII Konferencja Naukowa, 1991 (125) | XXXVI Konferencja Naukowa, 1990 (109) | XXXV Konferencja Naukowa, 1989 (150) | XXXIV Konferencja Naukowa, 1988 (177) | XXXIII Konferencja Naukowa, 1987 (195) | XXXII Konferencja Naukowa, 1986 (190) | XXXI Konferencja Naukowa, 1985 (180) | XXX Konferencja Naukowa, 1984 (143) | XXIX Konferencja Naukowa, 1983 (141) | XXVIII Konferencja Naukowa, 1982 (120) | XXVII Konferencja Naukowa, 1981 (160) | XXVI Konferencja Naukowa, 1980 (169) | XXV Konferencja Naukowa, 1979 (177) | XXIV Konferencja Naukowa, 1978 (143) | XXIII Konferencja Naukowa, 1977 (120) | XXII Konferencja Naukowa, 1976 (143) | XXI Konferencja Naukowa, 1975 (132) | XX Konferencja Naukowa, 1974 (151) | XIX Konferencja Naukowa, 1973 (131) | XVIII Konferencja Naukowa, 1972 (112) | XVII Konferencja Naukowa, 1971 (120) | XVI Konferencja Naukowa, 1970 (116) | XV Konferencja Naukowa, 1969 (75) | XIV Konferencja Naukowa, 1968 (114) | XIII Konferencja Naukowa, 1967 (100) | XII Konferencja Naukowa, 1966 (106) | XI Konferencja Naukowa, 1965 (81) |
| Niepublikowane prace naukowe pracowników PK (1994-2012) (4941) |
|
Jednostki PK
Opcje
| | Sołkowski, Juliusz Efektywność wibroizolacji nawierzchni kolejowej w ujęciu analitycznym typ: materiały konferencyjne w czasopiśmie |
|
|
|
Forma publikacji | | referat/artykuł | Wariant tytułu | | Insertion loss of railway track in an analitical formulation | Seria/Czasopismo | | Zeszyty Naukowo-Techniczne Oddziału Stowarzyszenia Inżynierów i Techników Komunikacji w Krakowie | Data wydania | | 2015 | Język | | polski | Numeracja | | Nr 2 (106) | Zakres stron | | 159-175 | Oznaczenie ilustracji | | fot., rys., tab., wykr. | Bibliografia (na str.) | | 174-175 | Bibliografia (liczba pozycji) | | 14 | Oznaczenie streszczenia | | Streszcz., Summ. s. 219 | ISSN | | 1231-9155 | Uwagi | | Tyt. numeru: Nowoczesne technologie i systemy zarządzania w transporcie szynowym. Część I: Droga kolejowa = Modern Technologies and anagement systems for rail transport. Part I: Railway track Błąd w tyt. numeru: anagement zamiast management | Nazwa konferencji | | Nowoczesne Technologie i Systemy Zarządzania w Transporcie Szynowym : XIV Ogólnopolska Konferencja Naukowo-Techniczna | Miejsce konferencji | | Zakopane | Data konferencji | | 9-11.12.2015 | Charakter pracy | | publikacja naukowa | Rodzaj publikacji | | oryginalny artykuł naukowy (original article) | Publikacja recenzowana | | tak | Opis bibliograficzny | | Efektywność wibroizolacji nawierzchni kolejowej w ujęciu analitycznym / Juliusz Sołkowski // Zeszyty Naukowo-Techniczne Stowarzyszenia Inżynierów i Techników Komunikacji Rzeczpospolitej Polskiej, ... więcejEfektywność wibroizolacji nawierzchni kolejowej w ujęciu analitycznym / Juliusz Sołkowski // Zeszyty Naukowo-Techniczne Stowarzyszenia Inżynierów i Techników Komunikacji Rzeczpospolitej Polskiej, Oddział w Krakowie. Seria: Materiały Konferencyjne = Research and Technical Papers of Polish Association for Transportation Engineers in Cracow. Series: Proceedings. – 2015, Nr 2 (106), s. 159-175 : fot., rys., tab., wykr. – Bibliogr. 14 poz., Streszcz., Summ. s. 219. – Tyt. streszcz.: Insertion loss of railway track in an analitical formulation. – Tyt. numeru: Nowoczesne technologie i systemy zarządzania w transporcie szynowym. Część I: Droga kolejowa = Modern Technologies and anagement systems for rail transport. Part I: Railway track. – Błąd w tyt. numeru: anagement zamiast management. – Mat. konf.: Nowoczesne Technologie i Systemy Zarządzania w Transporcie Szynowym : XIV Ogólnopolska Konferencja Naukowo-Techniczna, Zakopane, 9-11.12.2015. – ISSN 1231-9155 |
Słowa kluczowe | | nawierzchnie podsypkowe, maty podtłuczniowe, wibroizolacja, parametry nawierzchni, sztywność nawierzchni, przepisy europejskie, tłumienie dodane
nawierzchnie podsypkowe maty podtłuczniowe wibroizolacja parametry nawierzchni sztywność nawierzchni EN ballasted tracks under ballast mats vibration insulation track parameters track stiffness | Abstrakt | | W artykule przedstawiono stosowane miary tłumienia drgań z punktu widzenia konstrukcji nawierzchni szynowej, model tłumienia z wykorzystaniem normy DIN V 45673-4: 2008 oraz obliczenia porównawcze nawierzchni ... więcejW artykule przedstawiono stosowane miary tłumienia drgań z punktu widzenia konstrukcji nawierzchni szynowej, model tłumienia z wykorzystaniem normy DIN V 45673-4: 2008 oraz obliczenia porównawcze nawierzchni podsypkowych wyposażonych w maty podtłuczniowe. W wyniku obliczeń parametrycznych stwierdzono konieczność ujednolicenia założeń do obliczeń efektywności wibroizolacji, które – zdaniem autora – powinny być wprowadzone przez PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
In the paper, some measures of vibration mitigation have been presented from the point of view of track structure. The model of insertion loss prediction has been used according to DIN V 45673-4: 2008. ... więcejIn the paper, some measures of vibration mitigation have been presented from the point of view of track structure. The model of insertion loss prediction has been used according to DIN V 45673-4: 2008. Moreover the stiffness calculations of tracks equipped with Under Ballast Mats and without them have been carried out. A significant influence of internal friction angle in ballast on rail deflections have been pointed out and the need to accept a uniform set of track parameters for comparative insertion loss calculations have been postulated. Inthe Author’s opinion, this set of track parameters should be implemented by PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. |
Lista MNiSW/MEiN | | B | Punktacja czasopisma | | 5 | Ujednolicona lista MNiSW 2013-2016 | | B | Ujednolicona punktacja MNiSW 2013-2016 | | 5 |
Publikacja w Open Access (OA) | | nie |
|